محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح دوره ریاست جمهوری سقوط کرد

double-quot تهران - جارپرس - براساس تازه‌ترین نظرسنجی رویترز – ایپسوس، حمایت مردمی از رئیس جمهوری آمریکا به پایین‌ترین سطح دوران ریاست او رسیده است و به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها شدیدا منتقد واکنش او به پاندمی کرونا شده باشند.
کد خبر : 68291
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 9:40
محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح دوره ریاست جمهوری سقوط کرد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، این نظرسنجی ملی که ۱۵ و ۱۶ سپتامبر انجام شد، نشان می‌دهد که ۴۴ درصد از بزرگسالان آمریکایی عملکرد بایدن را در مقام ریاست جمهوری تایید می‌کنند، ۵۰ درصد از آن ناراضی هستند و مابقی اطمینانی ندارند.

محبوبیت بایدن از اواسط اوت همزمان با سقوط دولت کابل و افزایش مرگ و میر مرتبط با کرونا در سراسر آمریکا کاهش یافته است.

در حالیکه اکثر آمریکایی‌ها حامی دستور بایدن برای تزریق واکسن و پوشیدن ماسک به منظور کند کردن سرعت شیوع کرونا هستند، برخی از جمهوریخواهان از آنچه اقدامات بیش از حد کاخ سفید می‌پندارند، انتقاد کرده‌اند.

این نظرسنجی هفتگی نشان می‌دهد که تعداد آمریکایی‌های راضی از واکنش بایدن به پاندمی کرونا برای اولین بار به زیر ۵۰ درصد رسیده است؛ حدود ۴۸ درصد از پرسش‌شوندگان سیاست‌های پاندمی بایدن را تایید کرده‌اند و ۴۶ درصد از آن ناراضی‌اند.

در هیمن بازه زمانی در ریاست جمهوری دونالد ترامپ، حدود ۳۸ درصد از آمریکایی‌ها از عملکرد او راضی بودند، در حالیکه ۵۷ درصد از آن رضایت نداشتند.

این افکارسنجی آنلاین رویترز – ایپسوس به زبان انگلیسی و در سراسر ایالات متحده انجام شد. این نظرسنجی نظرات ۱۰۰۵ فرد بزرگسال از جمله ۴۴۲ دموکرات و ۳۶۰ جمهوریخواه را گردآوری کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.