مجوز استخدام هزار نیروی جدید در معاونت غذا و داروی کشور صادر شده است/کرمانشاه؛استان برتر در مبارزه با قاچاق

double-quot

تهران – جارپرس – مدیر کل دفتر راهبری،پایش وامور استانهای سازمان غذا و دارو از صدور مجوز استخدام هزار نیروی جدید در معاونت غذا و داروی کشور در اردیبهشت ماه سال ۹۶ خبرداد.

کد خبر : 19861
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 5:06
مجوز استخدام هزار نیروی جدید در معاونت غذا و داروی کشور صادر شده است/کرمانشاه؛استان برتر در مبارزه با قاچاق

 

 

 

به گزارش جارپرس به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و داروی کرمانشاه، مهندس عباس مهدیزاده در چهارمین نشست قطب سوم کشوری معاونین غذا و دارو که به میزبانی معاونت غذا و داروی کرمانشاه برگزارشد با اشاره به برگزاری جلسات قطب های غذا و داروی سراسر کشور طی سالجاری، اظهارداشت: مصوبات این جلسات را جمع آوری و دسته بندی کرده ایم تا روی آنها کار کنیم.

 

وی بر لزوم کاربردی شدن نتایج این جلسات تاکید کرد و افزود: از آنجایی که بحث ورود کالاهای قاچاق سلامت محور در استان های غربی کشور بیشتر مطرح است از معاونین غذا و داروی این منطقه خواسته شده که بر روی این مسائل تمرکز بیشتری داشته باشند.

 

مدیر کل دفتر راهبری،پایش وامور استانهای سازمان غذا و دارو از تفویض برخی از اختیارات سازمان غذا و دارو به معاونت های استان ها در راستای اجرا و کنترل بهتر این امور خبرداد و تصریح داشت: در برخی مصوبات مانند مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور کرمانشاه جزء استان های برتر کشور است.

 

وی حجم کارهای زیرساختی صورت گرفته طی ۳ سال اخیر در معاونت های غذا و داروی کشور را بی سابقه توصیف کرد و گفت: اثرات این کارهای زیرساختی به خوبی در جامعه دیده می شود.

 

مهندس مهدیزاده از تجمیع آمار و گزارش عملکرد معاونت های غذا و داروی سراسر کشور طی سالجاری و تبدیل آن به یک کتابچه خبرداد و بیان داشت: متاسفانه برخی از معاونت های غذا و داروی کشور آمارها و گزارش خود را ناقص ارسال کرده اند که طی نامه ای از آنان درخواست کرده ایم هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان ساخت: نسخه هایی از این کتابچه در اختیار استانداری ها، روسای دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان های صنعت و معدن و دفتر ریاست جمهوری قرار داده خواهد شد.

 

مدیر کل دفتر راهبری،پایش وامور استانهای سازمان غذا و دارو از معاونت های غذا و داروی کشور خواست در طی ایام نوروز در بحث نشانگرهای تغذیه ای فعال باشند، نیروی کشیک را در ایام تعطیل مستقر کنند و برنامه های نوروزی را جدی بگیرند.

 

وی خواستار تمرکز معاونت های غذا و داروی کشور بر روی مستندات شد و ادامه داد: بحث یکسان سازی شاخص ها را تا پایان سال داریم که در این زمینه ریاست سازمان دستور تجمیع این شاخص ها را داده اند.

 

مهندس مهدیزاده از سنگ اندازی ها پیش پای اجرای سامانه “تی تک” خبرداد و گفت: این سامانه که به ردیابی اصالت کالاها می پردازد فشارهای زیادی پیش روی اجرای آن است، لازم است مردم برای اجرای آن کمک کنند.

 

او به مشکل کمبود نیرو در این سازمان اشاره کرد و گفت: این مسئله یکی ازضعف های ما محسوب می شود، هر چند که امسال از نظر فضای فیزیکی ۲۳ فضای جدید در معاونت افزایش یافت اما از نظر نیروی انسانی مشکل داریم که در این راستا مجوز استخدام ۱۰۰۰ نیروی جدید ور معاونت غذا و داروی کشور صادر شده است که تا اردیبهشت اینکار صورت می گیرد.

 

وی در پایان یادآورشد: در برخی از مناطق به خاطر وجود ظرفیت ها و فشارها دبیری مناطق به شکل گردشی در آمده است که در منطقه سه نیز مقرر گردید یکسال دبیرخانه منطقه در کرمانشاه و یکسال در همدان باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.