مجلس سال جدید را با بررسی لایحه هوای پاک آغاز می کند

double-quot
تهران – جارپرس – نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه علنی سال جدید، بررسی لایحه هوای پاک را در شور دوم از فردا آغاز خواهند کرد.

کد خبر : 20137
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 5:27
مجلس سال جدید را با بررسی لایحه هوای پاک آغاز می کند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا (سه شنبه) اولین جلسه علنی را در سال ۹۶ تشکیل خواهند داد و طرح ها و لوایح مختلفی را تا پایان هفته در دستور کار دارند.
براساس این گزارش طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، لایحه هوای پاک، طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور و لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور و لایحه معاهده معاضدت دوجانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره از جمله موارد در دستور کار نمایندگان مجلس است.
همچنین لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره، طرح اصلاح ماده (۱) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، گزارش کمیسیون عمران در مورد نحوه اجرای ماده(۷۰) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته جاری است.
آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی در سال گذشته روز ۲۴ اسفندماه بود که در آن ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور در دو نوبت صبح و عصر بررسی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.