0 نظر
174 بازدید

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل غله مازندران:

مانور پایداری حوزه گندم، آرد و نان برگزار می شود

double-quot تهران-جارپرس-به همت اداره کل غله و با مشارکت استانداری، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، اداره کل صمت، انجمن صنفی کارخانجات آرد، صدا و سیما و شرکت حمل و نقل خلیج فارس در پنجمین روز از هفته پدافند غیرعامل، مانوری با موضوع پایداری شهری و پدافند غیرعامل سایبری و حکمرانی در قلمرو ملی در جهت افزایش پایداری حوزه گندم، آرد و نان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 72781
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 14:12
مانور پایداری حوزه گندم، آرد و نان برگزار می شود

به گزارش جارپرس مسئول حراست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب در جلسه قرارگاه اجرایی مانور زنجیره گندم آرد و نان که با حضور نمایندگان دستگاه های فوق الذکر برگزار شد عنوان کرد: از آنجائیکه قوت اصلی سبد تغذیه مردم نان می باشد لذا مراکز ذخیره سازی و نگهداری گندم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمدعلی رمضانی تصریح کرد: سیلوهای غلات با توجه به استراتژیک بودن در تقسیم بندی پدافند غیرعامل به عنوان مراکز حیاتی می باشد که می بایست مراقبت و صیانت ویژه ای در آن صورت بگیرد.

دبیر کارگروه پدافند غیرعامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به مهمترین انگیزه برگزاری مانور پایداری در زنجیره گندم، آرد و نان استان اشاره کرد و گفت: با اجرای اصول پدافند غیرعامل در زنجیره گندم، آرد و نان می توان آستانه آسیب پذیری را افزایش داده و قدرت اثر تهدیدات و میزان خسارت های احتمالی ناشی از تهدیدات را به حداقل ممکن رساند.

وی به سناریوی این مانور اشاره کرد و گفت: در این مانور مواردی از قبیل نظارت و بازرسی بر واحدهای خبازی، در مدار تولید قرار گرفتن واحدهای خبازی دوگانه سوز در شرایط افت فشار گاز و یا قطع گاز و مدیریت آردرسانی به خبازی ها در شرایط حمله سایبری با هدف تامین گندم، آرد و نان در زمان بحران تمرین خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.