0 نظر
11 بازدید

ماجرای دود در بازار رشت چه بود؟

double-quot تهران- جارپرس-رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت درباره دود مشاهده شده از پشت بام‌های بازار رشت (پاساژ سالار)، گفت: مقداری ضایعات توسط فرد یا افرادی در محوطه ساختمان به آتش کشیده شده بود.
کد خبر : 142587
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 تیر 1403 - 19:29
ماجرای دود در بازار رشت چه بود؟

شهرام مومنی امروز ۱۲ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر مشاهده دود غلیظ از پشت بام چند باب مغازه در ظهر امروز به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع رسانی شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت محل آتش گرفته که بافتی قدیمی و پر ترافیک است سریعا ۱۱ خودروی آتش‌نشانی از پنج ایستگاه به همراه ۳۱ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی(ره) مقابل پاساژ سالار اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن مشاهده شدکه مقداری ضایعات توسط فرد یا افرادی در محوطه ساختمان به آتش کشیده شده بود که خارج شدن دود غلیظ از پشت بام‌ها توسط شهروندان حکایت از گزارش آتش‌سوزی در پشت بام چند باب مغازه بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه آتش‌نشانان سریعا نسبت به مهار آتش اقدام کردند، گفت: تنها تیم نخست آتش نشانان در محل حادثه حضور یافتند و مابقی از میانه راه به ایستگاه‌های مربوطه بازگشتند.

مومنی از شهروندان به خصوص بازاریان خواست، نکات ایمنی را جدی بگیرید و هرگز برای پاکسازی محوطه ضایعات و یا علفزارها را در نزدیکی اماکن به خصوص بافت قدمت‌دار بازار آتش نزنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.