ماجدی: به دنبال ایجاد تغییرات محسوس در هیئت فوتبال تهران هستم؛ در فدراسیون می‌مانم

double-quot تهران- جارپرس-رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران در نخستین واکنش خود بعد از انتخابات، گفت: امیدوارم در ۱۸ ماه پیش‌رو،‌ شاهد تغییراتی محسوس در هیئت تهران باشیم.
کد خبر : 134486
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 مهر 1402 - 18:36
ماجدی: به دنبال ایجاد تغییرات محسوس در هیئت فوتبال تهران هستم؛ در فدراسیون می‌مانم

به گزارش جارپرس از ایرنا، میرشاد ماجدی در اولین واکنش خود بعد از انتخابش به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: با هماهنگی خوبی که بین اداره کل و فدراسیون فوتبال وجود دارد تغییرات محسوسی در ۱۸ ماه آینده که مسئولیت هیئت را بر دوش دارم، رخ خواهد داد.

وی در جملاتی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در ۲ سال گذشته و در بحث استعدادیابی بالغ بر ۳۰ هزار کودک را در رده‌های سنی مورد ارزیابی قرار دادیم که این در مقابل آمارهای کشورهای اروپایی آماری وحشتناک است. اگر در نیروی انسانی در آسیا و جهان اول و دوم نباشیم سوم هستیم،‌ یکی از پایه‌های اصلی همین تهران است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ماجدی خاطر نشان کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم در تیم‌های پایه، پنج تا شش بازیکن تهرانی حضور داشتند. به‌عنوان رئیس کمیته جوانان می‌گویم الان در تیم‌های نوجوانان و جوانان به اندازه انگشتان دست هم بازیکن تهرانی نداریم که دلایل آن مشخص است.

ماجدی گفت: قول می‌دهم همانطور که در فدراسیون کار کردم، ۲۴ ساعته در هیئت فوتبال استان تهران کار کنم و همه تلاشمان این خواهد بود که رابطه خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشته باشیم.

رئیس جدید هیئت تهران، بیان کرد: کار من هم، کار تیمی است. به کار تیمی علاقه دارم و باز هم می‌گویم حرف اول را در هیئت فوتبال ما، هیئت رئیسه خواهد زد. از تفکرات و نظرات دوستان استفاده خواهیم کرد چراکه به کار تیمی اعتقاد و علاقه دارم.

وی گفت: از اعضای محترم مجمع تشکر ‌می‌کنم که به من اعتماد کردند با حمایت اعضای هیئت رئیسه در استان، روسای هیئت‌های شهرستان و مدیرعاملان باشگاه‌ها، با برنامه‌ریزی که داریم، این قطاری که حرکتش کند است را سرعت ببخشیم. یکی از چیزهایی که مورد علاقه من است و فکر می‌کنم آینده فوتبال کشور به آن نیاز دارد، بحث استعدادیابی در رده‌های پایه است که قطعاً به آن می‌پردازیم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران، اظهار داشت: تیم ما در فدراسیون فوتبال، بحث استعدادیابی را به صورت علمی انجام داد. ما همان کارها را در استان تهران انجام خواهیم داد. من به شما قول می‌دهم که برای هر رده سنی برابر با تیم ملی، یک تیم منتخب تهران خواهیم داشت.

میرشاد ماجدی در خصوص فساد در تهران گفت: باید در ابتدا باید بگویم که فساد را چه چیزی تعریف می‌کنیم. سپس من یک سال و نیم قرار است سکان‌دار این سمت باشم. در این زمان نمی‌شود تمام عیب‌ها و هر کاری که ۱۳-۱۴ ساله است اتفاق می‌افتد را یک شبه برطرف کنیم ولی تمام سعی خود را می‌کنیم به صورت علمی جلو برویم.

وی در مورد ادامه فعالیتش در فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس کمیته جوانان، تصریح کرد: بله، به‌عنوان رئیس کمیته هستم. ما باید مدیریت در تهران را در بخش‌های پایین تعریف کنیم. یعنی ما باید از حالت دو روز در هفته، به هر روز در هفته تعریف کنیم. احساس من این است که اینجا چیزی کمتر از فدراسیون فوتبال ندارد. پس ما باید زمان‌مان را افزایش دهیم و نیروی کار بیشتری بگیریم تا همان کاری را که مدنظر داریم، انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.