برای نخستین‌بار در کشور و به میزبانی منطقه 12 صورت گرفت:

لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران

double-quot تهران- جارپرس-شهردار منطقه 12 از برگزاری نخستین لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در این منطقه خبر داد.
کد خبر : 75233
| خبرنگار : حمید رضا رضاقلی
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 14:43
لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران

به گزارش جارپرس، امیر یزدی، شهردار منطقه دراین‌باره توضیح داد: این مسابقات که از روز چهارشنبه ٢٨ مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی در زمین چمن مصنوعی آتش‌نشان منطقه ۱۲ آغاز شده، تا هفته اول بهمن‌ماه سال جاری با حضور تیم‌هایی از مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران و با هدف توسعه ورزش بانوان و حمایت از رشته‌های ورزشی نوین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور ٢٠ تیم در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، تیم‌ها در ۴ گروه پنج تیمی ابتدا به صورت دوره‌ای و در مرحله بعد به صورت تک‌حذفی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، انجمن مینی‌فوتبال ایران نیز ضمن تشکر و ابراز خرسندی از برگزاری شایسته اولین دوره قهرمانی این مسابقات در کشور، همچنین سطح بالای مسابقات و بازتاب قابل تقدیر این رویداد، اعلام کرد که افراد مستعد این دوره از مسابقات شناسایی و در قالب تیم «قلب طهران» به مسابقات رسمی اعزام خواهد شد.

گفتنی است قضاوت این دوره از مسابقات که تا هفته اول بهمن‌ماه، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌پذیرد، توسط داوران رسمی از هیأت مینی‌فوتبال کشور صورت خواهد گرفت؛ همچنین مراسم اختتامیه در بهمن‌ماه به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

مینی‌فوتبال یا گل‌کوچک، محبوب‌ترین رشته ورزشی آماتور بازی‌شده در جهان است و هیچ ارتباطی با فوتبال ندارد. این رشته ورزشی زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی است و در زمین چمن مصنوعی یا طبیعی انجام می‌شود که در آن، پنج تا هشت بازیکن می‌توانند در هر تیم بازی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.