0 نظر
193 بازدید

لیگ قهرمانان اروپا/ هشدار بازیکن بایرن مونیخ به پاری سن ژرمن

double-quot

تهران-جارپرس-بازیکن هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در آستانه دیدار امشب – چهارشنبه – لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن به این تیم فرانسوی هشدار داد.

کد خبر : 22963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 10:19
لیگ قهرمانان اروپا/ هشدار بازیکن بایرن مونیخ به پاری سن ژرمن

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری دیلی میل، بایرن مونیخ امشب در یکی ازهیجان انگیزترین بازی های فصل لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن می رود. دو تیم بدنبال پیروزی قاطع در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس هستند.
آرین روبن گفت: پاری سن ژرمن مطمئنا چند یورو بیشتر از ما خرج کرده، اما پول گل نمی زند. تیم های خوب گلزنی می کنند.
وی گفت: مسئله مهم عملکرد تیم و نه تمرکز بر بازیکنان خاص است.
پاری سن ژرمن تابستان امسال با جذب نیمار از بارسلونا به ازای ۲۲۲ میلیون یورو، رکورد نقل و انتقالات بازیکنان را شکست. این تیم همچنین کیلین امباپه را به طور قرضی از موناکو به خدمت گرفته است.
بایرن مونیخ در چند ماه گذشته بارها اعلام کردد که علاقه ای به انجام هزینه های مضحک برای بازیکنان کارکشته ندارد. به جای آن این باشگاه تمرکز خود را به پرورش جوانان در آکادمی تازه تاسیس تیم معطوف کرده است.
با این حال پاری سن ژرمن تنها باشگاهی نیست که بازیکنان صاحب نام را تابستان امسال خریداری کرد. بایرن نیز چندین چهره جدید را جذب کرد. شاخص ترین این بازیکن خامس رودریگز است که با یک قرارداد دو ساله از رئال به این تیم ملحق شد.
این بازیکن کلمبیایی و هم تیمی هایش امیدوارند پیروزی بزرگی را در پاریس ثبت کنند. هر تیمی که در این دیدار پیروز شود جایگاه صدر گروه بی را تصاحب می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.