0 نظر
177 بازدید

لیگ قهرمانان آسیا/ درخشان: پرسپولیس توانایی غلبه بر الهلال را دارد

double-quot

تهران-جارپرس-سرمربی تیم فوتبال نفت طلائیه تهران گفت: تیم پرسپولیس به رغم شکست مقابل الهلال در دیدار رفت، اگر در دیدار برگشت با تمرکز و هوشیاری لازم بازی کند، توانایی غلبه بر نماینده فوتبال عربستان را دارد.

کد خبر : 23287
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 10:58
لیگ قهرمانان آسیا/ درخشان: پرسپولیس توانایی غلبه بر الهلال را دارد

به گزارش جارپرس از ایرنا،«حمید درخشان»افزود: البته پرسپولیس در دیدار رفت به دلیل مشکلاتی که در خصوص محرومیت «مهدی طارمی» و بازیکنان مصدوم داشت، موفق به کسب نتیجه نشد. اما در دیدار پیش رو با تلاش بیشتر بازیکنان و اجرای برنامه تاکتیکی سرمربی و به دور از هر گونه از استرس، می تواند کار بزرگی را انجام دهد و در مسقط پیروز شود.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد. سرخ پوشان پایتخت ۲۵ مهر ماه در دیدار برگشت از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سلطان بن قابوس شهر مسقط میزبان تیم الهلال است.
درخشان در باره دیدار پیش روی نفت طلائیه تهران مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز گفت: برای اینکه تیم نفت خود را به رده های بالای جدول برساند، به سه امتیاز این دیدار و پیروزی مقابل نماینده فوتبال خوزستان نیاز دارد. البته در دیدارقبل مقابل با صنعت نفت آبادان شکست حق تیم ما نبود و متاسفانه اشتباه داوری سبب شد گل درستی که به ثمر رساندیم، مردود اعلام شود. اما امیدواریم در دیدار روز سه شنبه مقابل استقلال خوزستان داور مسابقه روز بدون اشتباهی را پشت سر بگذارد تا هر تیمی که شایسته است به حق خود برسد.
تیم فوتبال نفت طلائیه تهران روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در ورزشگاه تختی از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه میزبان استقلال خوزستان است.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه برنامه تیم عبور کردن از پرسپولیس در جام حذفی است، اظهار داشت: تلاش بازیکنان و مجموع تیم احیا و اثبات خودشان است و امیدواریم به رغم بازی سختی که مقابل این تیم داریم، موفق به عبور از سد پرسپولیس در جام حذفی شویم.
دیدار بین دو تیم پرسپولیس تهران و نفت تهران ‏در مرحله سوم رقابت های جام حذفی ۲۹ مهر ‏ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
درخشان با اشاره به اینکه در نیم فصل رقابت های لیگ برتر برای تقویت تیم بازیکن جذب خواهد کرد، گفت: ۱۰۰درصد برنامه داریم تا همراه با جذب بازیکنان با کیفیت روند تیم نفت را در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بهبود بخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.