لیگ برتر فوتبال/شفر: استقلال بهشت فوتبالی نیست

double-quot

تهران-جارپرس-سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال بهشت فوتبالی نیست، گفت: این نخستین بار نیست که در تیم باشگاهی که شرایط خوبی ندارد، حاضر می شوم.

کد خبر : 23536
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 - 12:11
لیگ برتر فوتبال/شفر: استقلال بهشت فوتبالی نیست

«وینفرد شفر» روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار آبی پوشان مقابل نفت طلائیه تهران در محل سازمان لیگ فوتبال افزود: زمانی که به استقلال آمدم، متوجه شدم اینجا بهشت فوتبالی نیست. اما با همه مشکلات با اعتماد به نفس می خواهیم آن را برطرف کنیم.
وی با اشاره به شرایط نه چندان خوب استقلال در لیگ برتر، گفت: به مرور زمان مشکلات را برطرف می کنیم.
سرمربی آبی پوشان شکست استقلال در شهرآورد را یادآورد شد و افزود: پس از شهرآود به بازیکنان گفتم اصلا ناراحت نباشند، زیرا این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و به مرور زمان می توان این مشکلات را بر طرف کرد، همچین با بازیکنان نیز به صورت خصوصی صحبت کردم تا آنها مشکلات خود را بگویند.
شفر ادامه داد: به فرشید باقری در جریان تمرین گفتم چرا عملکرد خوبی در تمرین دارد، ولی در جریان مسابقه این گونه نیست؟ او پاسخ داد که «مشکل اعتماد به نفس دارم».
وی اظهار داشت: با مدیر عامل باشگاه استقلال نزدیک به چهار ساعت دیدار کردم و برای رسیدن به موفقیت نکات لازم را یادآور شدم.
شفر در باره دیدار فردا – سه شنبه – آبی پوشان برابر نفت طلائیه تاکید کرد: در دو سه روز گذشته بازی ها تیم نفت را آنالیز کردم که دیدم چقدر تیم سختی است و باید در مصاف با این تیم به مانند نیمه دوم تقابل با پرسپولیس هوشمندانه بازی کنیم.
وی افزود: همچنین باید فوتبال یک ضرب، دو ضرب و سریع را در دستور کار بازیکنان قرار دهیم و می خواهیم پس از این بازی به مرکز جدید تمرینی تیم بروم و می خواهیم مربیان جدید جذب کنیم تا فوتبال را به خوب درک کنند.
سرمربی استقلال گفت: با حسن بیت سعید نیز صحبت کردم که چرا به مانند زمان بازی در استقلال خوزستان در استقلال بازی نمی کند که او هم گفت که اعتماد به نفسم را از دست دادم. من می خواهم او را به سطح قبلی برگردانم و این کار شدنی است.
شفر درباره جدایی مک درموت هم گفت: مک درموت مربی بدنساز باشگاه بوده است و بعد از آن یک جلسه سرمربی تیم شده بود و در ادامه هم این شانس را برای خودش دارد، الان هم که من به تیم آمده‌ام مطمئن باشید هر کاری را که انجام می‌دهیم بهترین کار برای باشگاه است؛ من برای مک درموت در قدم‌ های بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی درباره اینکه گفته می شود از محمد تقوی به عنوان مربی استفاده خواهد کرد، گفت: این خبر صحت ندارد زیرا آقای تقوی را نمی شناسم.
شفر در باره جذب یک بازیکن جاماییکایی در استقلال گفت: نمی دانم چه کسی وی را در رسانه ها مطرح کرده است زیرا هیچ تماسی با این بازیکن نداشتیم، البته ممکن است یک کارگزار فوتبال بخواهد اسم وی را در رسانه ها مطرح کند. در صورتی که بخواهیم بازیکنی جذب کنیم حتما از طریق من به مدیریت باشگاه اعلام می شود تا پس از تصویب، نسبت به جذب آن اقدام کنیم.
سرمربی استقلال درباره احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: این موضوع مربوط به من نیست و باید از مدیریت باشگاه و یا اعضای هیات مدیره سئوال شود.
شفر درباره اینکه حسن زمانی گفته بود شفر استقلال را جزء سه تیم برتر قرار خواهد داد و آیا موفق می شوید؟ گفت: آقای زمانی تاکنون با من صحبتی نکرده اند و اگر در این باره صحبت کنند خیلی خوب می شود.
دیدار تیم های استقلال تهران و نفت طلائیه فردا سه شنبه از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
هم اکنون آبی پوشان پایتخت با ۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و تیم نفت تهران نیز با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.