0 نظر
174 بازدید

لیگ برتر فوتبال/ تمرین آبی پوشان با حضور جباری و غیبت رحمتی

double-quot

تهران-جارپرس-تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران برای مصاف با ذوب آهن در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه با حضور «علیرضا منصوریان» سرمربی و بازیکنان در تهران برگزار شد. در این تمرین «علیرضا جباری» حضور داشت و «مهدی رحمتی» غیبت کرد.

کد خبر : 22812
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 شهریور 1396 - 9:54
لیگ برتر فوتبال/ تمرین آبی پوشان با حضور جباری و غیبت رحمتی

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از محل تمرین آبی پوشان در تهران، وضعیت ادامه همکاری جباری و رحمتی دو بازیکن استقلال با تیم پس از باخت مقابل پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر حاشیه هایی را ایجاد کرد. این دو بازیکن در ترکیب تیم مقابل پارس جنوبی جم حضور نداشتند.
گفته می شود این دو بازیکن با تجربه استقلال از روز یکشنبه گذشته به دلایلی که علت آن از سوی مسئولان باشگاه استقلال اعلام نشد، از تیم کنار گذاشته شدند و اجازه تمرین به آنان داده نشد. این دو بازیکن ۲۶ شهریور ماه خود را به ساختمان باشگاه استقلال رساندند تا با مسئولان تیم گفت و گو کنند. اما مقام مسئولی در باشگاه حضور نداشت. جباری و رحمتی پس از ناکامی در گفت و گو با مسئولان باشگاه به میان خبرنگاران آمدند و گلایه هایی را مطرح کردند.
عملکرد استقلال در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته – دوشنبه – در یک برنامه پربیننده تلویزیونی مورد نقد قرار گرفت و «رضا افتخاری» مدیر عامل باشگاه مهمان این برنامه بود. ضمن آنکه «علیرضا منصوریان» سرمربی، «امیر عباس ملکی» عضو هیات مدیره و «مهدری رحمتی» دروازه بان استقلال نیز در این برنامه به صورت تلفنی شرکت کردند و بی پرده با یکدیگر مناظره کردند. این مناظره در مقاطعی به افشاگری تبدیل شد تا جایی که «محمدرضا داورزنی» معاون وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه با انتقاد از رفتار مسئولان و سرمربی و بازیکن استقلال، گفت: این برنامه تلویزیونی بحران را تشدید و آرامش را از جمع آبی پوشان دور کرد.
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با ذوب آهن از ساعت ۱۲ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شده است. جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز خود را به محل تمرین آبی پوشان رساند و با کادر فنی و بازیکنان گفت و گو کرد.
آبی پوشان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا چهارشنبه ساعت ۲۰ باید مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی صف آرایی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.