لوکاشنکو به ارتش بلاروس دستور “آمادگی کامل رزمی” داد

double-quot تهران - جارپرس - لوکاشنکو به ارتش بلاروس دستور داد تا در "آمادگی کامل رزمی" باشند.
کد خبر : 126584
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 تیر 1402 - 12:45
لوکاشنکو به ارتش بلاروس دستور “آمادگی کامل رزمی” داد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از بلتا، الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس در مراسم اهدای حمایل به نظامیان کشورش گفت که زندگی آرام نتیجه کار روزمره است که همیشه قابل مشاهده نیست، اما نیازمند تلاش های فوق العاده است. این کار همیشه قابل مشاهده نیست، اما نیازمند تلاش های عظیم است، گاهی اوقات این کار پرخطر است.

رئیس جمهور بلاروس قبل از پیشنهاد تبعید یوگنی پریگوژین مسئول میانجیگری در خروج واگنر بوده است.

او گقت: پس از وقوع این رویدادها، “همه دستورات را برای رساندن ارتش به آمادگی کامل رزمی” دادم و همه نیروها از جمله پلیس در “آماده باش کامل” قرار گرفتند.

او گفت: پنهان نمی‌کنم، تماشای وقایعی که در جنوب روسیه رخ داد دردناک بود. نه تنها من. بسیاری از شهروندان ما غمگین شدند زیرا ما یک ریشه داریم.

وی افزود: مایلم چند کلامی درباره اتفاقات پیش‌آمده در روسیه و موضع خودمان درباره تصمیمی که گرفتیم صحبت کنم. چنین چیزی به خصوص به دلیل نیش‌وکنایه‌های اخیر رسانه‌ها مسئله مهمی است. همچنین اپوزیسیون‌های ما که در تبعیدی خود خوانده هستند، هیاهو و جنجالی به راه انداختند. آن‌ها شروع به انتشار اخبار غلط کردند. آن‌ها سخت تلاش کردند تا نتایج برخی از کارهایشان را به روسای خود اطلاع دهند. آن‌ها همچنین از آمادگی خود برای اجرای سناریوهایشان درباره یک شورش مسلحانه خبر دادند.

وی افزود: نسل ما مورد آزمایش و سنجش قرار گرفته است. ما ماموریتی داریم تا از صلحی که توسط میلیون‌ها قهرمان، والدین‌مان و اجدادمان به دست آمده، محافظت کنیم. چنین چیزی فقط یک معنی دارد؛ ما باید بتوانیم با تهدیدات علیه سرزمین‌ خود مبارزه کنیم. همانطور که می‌بینید، تاریخ تکرار می‌شود. هنگامی که صحبت از قدرت می‌شود، آخرین چیزی که من به آن می‌اندیشم توانایی‌های فنی است که ما آنها را داریم.

لوکاشنکو با اشاره به اتحاد و همبستگی به وطن که آن را امری مهم خواند، گفت: میهن ما از برست تا ولادیوستوک متعلق به سرزمین آزادی و مردمان ما است. تاریخ نشان داده که بلاروسی‌ها می‌دانند چگونه از سرزمین‌شان دفاع کنند. ما قادر بوده و همچنان خواهیم توانست در برابر هر گونه چالشی ایستادگی کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.