0 نظر
150 بازدید

لزوم استفاده از ظرفیت های بین ایران و اندونزی در توسعه اقتصادی

double-quot
تهران – جارپرس – رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ظرفیت‌های زیادی برای همکاری اقتصادی میان ایران و اندونزی وجود دارد» گفت: باید از این ظرفیت‌ها در توسعه اقتصادی استفاده کرد.

کد خبر : 20537
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 7:08
لزوم استفاده از ظرفیت های بین ایران و اندونزی در توسعه اقتصادی

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در دیدار با عزیر سیام سودین رئیس کمیسیون بودجه مجلس اندونزی، اظهار کرد: بهم ریختگی که اکنون توسط تروریست‌ها بر منطقه مستولی گشته و تقریبا تمام کشورهای اسلامی را درگیر کرده است، باید با راه حل‌های سیاسی و بدون جنگ و خونریزی سامان پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش سطح روابط اقتصادی، سیاسی و پارلمانی تصریح کرد: دو کشور روابط دوستانه و قدیمی باهم دارند اما هر دو دارای ظرفیت هایی هستند که باید از آنها استفاده شود.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس اندونزی نیز گفت: توسعه روابط میان دو کشور از توصیه های مهم رییس پارلمان اندونزی بود که در هنگام سفر بر آن تاکید داشتند.

عزیر سیام سودین اظهار کرد: کشور اندونزی علاقمند است که سطح روابط در حوزه های اقتصادی، سیاسی، پارلمانی و علمی میان دو کشور افزایش پیدا کند و در این راه هر کوششی که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به حضور شاخه های مختلف اسلامی در اندونزی خاطرنشان کرد: با وجود تعدد در فرق اسلامی، اما همه برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و به اعتقادات یکدیگر احترام می گذارند.

رئیس کمیسیون بودجه اندونزی در معرفی این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون ما ۹۸ عضو دارد که از ۱۰ فراکسیون از احزاب اندونزی که در پارلمان حضور دارند عضو این کمیسیون هستند.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از ادامه سفر هیات های پارلمانی دو کشور، از طرف رییس مجلس اندونزی از لاریجانی برای سفر به این کشور دعوت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.