0 نظر
146 بازدید

لاریجانی در پیامی به رئیس مجلس عوام بریتانیا حوادث تروریستی لندن را محکوم کرد

double-quot

تهران – جارپرس – «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به جان برکو رئیس مجلس عوام بریتانیا وقوع حوادث اخیر تروریستی در لندن را محکوم کرد.

کد خبر : 21094
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 - 7:01
لاریجانی در پیامی به رئیس مجلس عوام بریتانیا حوادث تروریستی لندن را محکوم کرد

به گزارش جارپرس به نقل از خانه ملت،در پیام لاریجانی به رئیس مجلس عوام انگلیس آمده است: وقوع حوادث اخیر تروریستی در لندن موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی،افزود: مراتب تسلیت و همدردی خود را با جنابعالی و خانواده های مصیبت دیده ابراز می دارم.
لاریجانی در این پیام ادامه داد:معتقدم سیاست‌های دوگانه در مبارزه با تروریسم، موجب توسعه و گسترش این پدیده شوم و تهدید جدی برای امنیت و آرامش جامعه جهانی شده است. مبارزه موثر با تروریسم، نیازمند عزم جدی‌ و صادقانه همه کشورها می‌باشد.
امیدوارم با مساعی و مشارکت جامعه بین المللی، شاهد جهانی امن و آرام برای همه ملت ها باشیم.
پلیس متروپلیتن لندن شنبه شب با انتشار یادداشتی در صفحه توئیتر، عنوان کرد که حمله با خودرو به عابران در لاندن بریج ( پل لندن ) و حمله با چاقو در ‘بورو مارکت’ در فاصله کمی از لاندن بریج، حوادث تروریستی بوده اند.
گزارش های حاکی از کشته شدن دستکم ۷نفر و زخمی شدن حدود ۵۰ نفر بر اثر زیر گرفتن عابران با خودرو در ‘پل لندن’ (لاندن بریج )، حمله با چاقو و تیراندازی در نزدیکی این پل است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.