0 نظر
152 بازدید

قیمت دلار به کانال ۴۶ هزار ریال بازگشت

double-quot

تهران-جارپرس-کاهش قیمت دلار، یورو و مسکوکات طلا امروز (یکشنبه) در بازار آزاد تهران ادامه یافت به شکلی که هر دلار آمریکا به محدوده ۴۶ هزار ریالی بازگشت و یورو بیش از ۳۹۰۰ ریال از قیمت خود را از دست داد.

کد خبر : 24817
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 12:19
قیمت دلار به کانال ۴۶ هزار ریال بازگشت

 

به گزارش جارپرس از ایرنا، قیمت هر دلار آمریکا که در زمان بازگشایی بازار ۴۶ هزار و ۹۷۰ ریال بود و در طول روز بین ۴۶ هزار و ۵۱۰ تا ۴۷ هزار و ۳۸۰ ریال نوسان داشت، سرانجام با ۴۲۰ ریال کاهش به ۴۷ هزار و ۳۸۰ هزار ریال در میانه روز رسید.
هر یورو نیز با کاهش بی سابقه ۳۹۲۰ ریالی ۵۷ هزار و ۵۰ ریال عرضه می شود.
علت کاهش قیمت ها در بازار آزاد تهران در کنار حذف سفته بازان و دلالان از بازار ارز به تلاش مضاعف صرافی های منتخب بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز بازار باز می گردد؛ امروز صرافی های بانکی هر دلار آمریکا را به صوت خرد ۴۶ هزار و ۱۱۰ ریال و به صورت عمده ۴۶ هزار و ۶۰ ریال به صرافی های مجاز عرضه می کنند.
همچنین نرخ اسکناس یورو به صورت خرد ۵۶ هزار و ۷۵۰ ریال و به صورت عمده ۵۶ هزار و ۸۰۰ ریال در صرافی های بانکی اعلام می شود.
در بازار امروز هر پوند انگلیس ۲۷۰ ریال و درهم امارات ۳۳۰ ریال از ارزش خود را از دست دادند و به ترتیب ۶۸ هزار و ۵۳۰ ریال و ۱۳ هزار و ۲۷۰ ریال به فروش رفتند.
در سامانه نظارت ارز (سنا) نیز هر دلار ۴۶ هزار و ۴۰۹ ریال، یورو ۵۷ هزار و ۸۰۵ ریال و درهم امارات ۱۳ هزار و ۳۲۹ ریال ثبت شده که بیانگر میانگین نرخ فروش آنها در صرافی های مجاز سراسر کشور است.

*افول فروغ سکه و طلا
در بازار سکه نیز قیمت ها افول کرد؛ هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۱۸۲ هزار ریال کاهش یافت و به ۱۵ میلیون و ۳ هزار ریال رسید؛ هر سکه تمام بهار آزادی نیز با افت ۲۸۰ هزار ریالی ۱۴ میلیون و ۷۱۵ هزار ریال عرضه شد.
امروز همچنین هر نیم سکه ۱۳۰ هزار ریال و ربع سکه ۱۲۰ هزار ریال افت ارزش داشتند و به ترتیب هفت میلیون ۴۶۵ هزار و ریال و ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال فروخته شدند.
نرخ سکه گرمی نیز با ۹۵ هزار ریال کاهش به سه میلیون و ۵ هزار ریال رسید.
در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا در محدوده یک هزار و ۳۴۷ دلار و ۳۰ سنت ثابت ماند و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۰ هزار و ۴۰۰ ریالی در بازار ایران به یک میلیون و ۴۱۹هزار و ۸۲۰ ریال رضایت داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.