0 نظر
175 بازدید

قلعه نویی:برای روشن شدن مسائل استقلال یک ساعت از صدا و سیما زمان می خواهم

double-quot

تهران-جارپرس-سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن که سابقه هدایت آبی پوشان پایتخت را در کارنامه دارد، از رئیس سازمان صدا و سیما یک ساعت زمان خواست تا بسیاری از مسائل گذشته این تیم را روشن کند.

کد خبر : 22816
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 شهریور 1396 - 11:28
قلعه نویی:برای روشن شدن مسائل استقلال یک ساعت از صدا و سیما زمان می خواهم

به گزارش جارپرس از ایرنا، امیر قلعه نویی روز سه شنبه در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر، با بیان اینکه جزو اصول حرفه ای نیست که درباره تیم رقیب صحبت کند، گفت: از رئیس سازمان صدا و سیما یک ساعت وقت می خواهم تا درباره تمام مسائل مربوط به این تیم از حضور در لیگ دسته سوم، رده سیزدهم، رده نهم، مدیرعامل شدن فتح‌الله زاده و مسائلی از این دست صحبت کنم.
وی افزود: از رئیس سازمان صدا و سیما خواهش می‌کنم در شرایط مناسبی که لیگ هم تعطیل باشد به من فرصت بدهد تا یکسری مسائل را درباره استقلال روشن کنم آن موقع است که مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه اتفاقی افتاده است. اکنون اگر صحبت نکنم بهتر است و به نظرم آن زمان که این اتفاقات افتاد با فرهنگ استقلال بازی شد.
سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش به برنامه تلویزیونی ۹۰ اشاره کرد و گفت: مجری برنامه ۹۰ در برنامه شب گذشته درخواست کرد تا اسرار درون خانواده تیم استقلال در این برنامه مطرح نشود اما باید به یاد بیاوریم زمانی که من سرمربی استقلال بودم، این برنامه صحبت های درون رختکن من را نیز پخش کرد.
ادامه دارد….

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.