0 نظر
166 بازدید

قسام به رژیم صهیونیستی برای پذیرش خواسته‌های اسرا ضرب الاجل ۲۴ ساعته داد

double-quot
تهران – جارپرس – شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به مقامات صهیونیستی ۲۴ ساعت فرصت داد تا با خواسته‌های اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، موافقت کنند.

کد خبر : 20539
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 7:26
قسام به رژیم صهیونیستی برای پذیرش خواسته‌های اسرا ضرب الاجل ۲۴ ساعته داد

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی نطقی تلویزیونی خاطرنشان کرد: به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم که خواسته‌های مشروع و عادلانه اسرای فلسطینی را نادیده نگیرد و ۲۴ ساعت به این رژیم فرصت می‌دهیم تا به خواسته‌های اسرا تن دهد. در غیر این صورت، قسام در ازای هر روز تأخیر بهای سنگینی را برای دشمن در نظر خواهد گرفت و اسامی ۳۰ اسیر دیگر را به لیست اسرایی که قرار است به موجب عملیات تبادل اسرا در آینده آزاد شوند، اضافه خواهد کرد.

ابو عبیده با تأکید بر این که «ما در کنار اسرای اعتصاب غذا کننده در نبرد کرامت و آزادی ایستاده‌ایم»، اعلام کرد: غزه وارد نبرد شکستن محاصره ظالمانه شده است و به دیگر مسائل و قضایای ملی فلسطین و در رأس آن‌ها مسأله اسرا و آزادی آنان از زندان‌های دشمن نیز اهتمام ویژه دارد.

سخنگوی گردان‌های قسام همچنین به اسرای قهرمانی که در این روزها وارد نبردی بزرگ شده و با شکم‌های خالی با دشمن مقابله می‌کنند، درود فرستاد و گفت: اسرا باید بدانند که گردان‌های قسام در کنار آن‌ها ایستاده و از خواسته‌های آنان حمایت می‌کند.

این سخنگو همچنین به مردم غزه که برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی و به شکست کشاندن توطئه‌ها علیه این منطقه به خیابان‌ها رفتند، درود فرستاد و تصریح کرد: از عموم ملت فلسطین در کرانه باختری می‌خواهیم به خیابان‌ها آمده و همبستگی خود را با اسرای فلسطینی تا زمان تحقق خواسته‌هایشان اعلام کنند.

ابو عبیده در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: همان‌طوری که اسرا و ملتمان را عادت داده‌ایم، به آرمان آنها پایبند خواهیم ماند و پرچم آنها را بر دوش خود حمل خواهیم کرد و به مبارزه خود در راه دفاع از آنها ادامه خواهیم داد تا به یاری خداوند زمینه آزادی و آزادسازی فلسطین از قید و بند ظلم و تجاوز فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.