0 نظر
76 بازدید

قدیروف درگیری‌ها در اوکراین را «جنگ‌جهانی سوم» خواند

double-quot تهران - جارپرس - رمضان قدیروف، رهبر چچن و از حامیان سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) درگیری اوکراین را "جنگ‌ جهانی سوم" توصیف کرد.
کد خبر : 112693
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 دی 1401 - 23:17
قدیروف درگیری‌ها در اوکراین را «جنگ‌جهانی سوم» خواند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از وب‌سایت خبری “ای‌ام‌ای‌اِی تریبون”، رمضان قدیروف گفت: اگر آن دسته از کشورهای اروپایی و ناتو را که با اوکراین در ارتباط هستند و در این درگیری مشارکت دارند، جزو کشورهای جامعه جهانی محسوب کنیم، آن وقت می‌توان گفت که این یک جنگ جهانی سوم است.

وی در ادامه اشاره کرد که کشورهای بزرگی نظیر چین، هند و پاکستان در چنین “وقایع نظامی” شرکت ندارند.

قدیروف در رابطه با مشارکت کشورهای اروپایی در درگیری اوکراین گفت: اگر ما به وضعیت کنونی کشورهای اروپایی نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که مشکلات و اعتراضاتی در این کشورها در جریان است و رهبرانشان را اخراج می‌کنند اما ما کسی را اخراج نمی‌کنیم. ما محیط کاری آرامی داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین رئیس‌جمهور روسیه جلساتش را برگزار می‌کند و کارش را به طور عادی انجام می‌دهد.

چند روز پیش، این رهبر چچن از حضور بیش از ۲۱ هزار نیروی چچنی طی “عملیات نظامی روسیه” در اوکراین و بیش از ۹ هزار سرباز دیگر در خط مقدم خبر داد.

رمضان قدیروف از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین، بارها در کانال تلگرامی خود نیروها را نسبت به مبارزه در کنار نیروهای روسیه علیه اوکراین تشویق کرده است. وی حتی پیشتر گفته بود که سه پسر نوجوانش به زودی به “عملیات ویژه نظامی” در اوکراین ملحق خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.