قدردانی وزیر بهداشت از اولویت دادن رئیس جمهوری به سلامت مردم

double-quot

تهران-جارپرس-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رئیس جمهوری به خاطر اینکه سلامت را یکی از سه اولویت اصلی کشور اعلام کرد، قدردانی کرد.

کد خبر : 23391
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 7:46
قدردانی وزیر بهداشت از اولویت دادن رئیس جمهوری به سلامت مردم

به گزارش جارپرس از ایرنا، سید حسن هاشمی روز شنبه در پیامی که در کانال تلگرام خود منتشر کرد، نوشت: رئیس جمهوری در پیام‌ خود به کنفرانس جهانی «پیگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر» در اروگوئه تاکید کرد، مصمم‌تر از قبل، سلامت را به‎عنوان یکی از اولویت‌های اصلی دولت برگزیده‌ایم؛ در همان کنفرانس، معاون سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد: ایران در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر، پیشروترین کشور دنیاست.
وی افزود: ضمن تشکر از جناب آقای دکتر روحانی و تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف ایران، مسئولان نظام و به ویژه دست اندرکاران نظام سلامت، امیدوارم بر اساس برنامه‌های علمی و رویکردی چندبخشی و جامعه محور با کاهش مصرف نمک، شکر، روغن و ایجاد زمینه‌های لازم برای تحرک کافی و… آثار این اقدامات را در زندگی و ارتقای سلامت مردم، بیش از پیش مشاهده کنیم.
هاشمی اضافه کرد: کاهش و کنترل بیماری های غیر واگیر البته میسر نخواهد شد مگر در سایه عزمی ملی، پرهیز از نگاه‌های تک‌بعدی، افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و اولویت دادن به منافع عمومی در برابر منافع گروهی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.