قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه رو به پایان است

double-quot تهران- جارپرس- رییس مجلس شورای اسلامی دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه را رو به پایان عنوان کرد و گفت: اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام می‌رسد.
کد خبر : 140283
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 11:29
قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه رو به پایان است

به گزارش جارپرس از ایرنا، محمدباقر قالیباف امروز یکشنبه (۱۹ فروردین) در نخستین جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۳ در نطق پیش از دستور خود با تبریک سال نو اظهار داشت: تلاش اصلی مسئولان در سال جدید در حوزه تقنین و حوزه اجرا متمرکز بر شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود.

وی افزود: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی گری، انحصار، خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان، شهید سرلشکر سردار پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان و تمام سبزپوشان سپاه پاسدار تبریک و تسلیت می‌گویم.

قالیباف تاکید کرد: دشمن غاصب صهوینستی با هدف قرار دادن کنسولی ایران در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در جنایت هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیرپا می‌گذارد.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند، بر خلاف خواست خود ضعیف تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم تر و با انگیزه تر می‌سازد.

وی با بیان اینکه دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در منطقه به پایان رسیده است، افزود: این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد، گفت: این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

قالیباف با قدردانی از مردم برای حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: این حضور مایع دلگرمی تمام باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در راس آن ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان، آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه جنایات مزدوران بیگانه در حادثه تروریستی در مقرهای انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را نیز محکوم کرد و به خانواده‌های آنها و مردم ایران تسلیت گفت.

قالیباف ضمن قدردانی از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها خواستار مجازات عاملان این حادثه شد.

ادامه دارد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.