قالیباف: خبرنگاران مجاهدان اصلی نبرد پیچیده جنگ شناختی دشمن هستند

double-quot تهران - جارپرس - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده، گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.
کد خبر : 130634
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مرداد 1402 - 9:21
قالیباف: خبرنگاران مجاهدان اصلی نبرد پیچیده جنگ شناختی دشمن هستند

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: در زمانه ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی کردن این برنامه است که خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

وی ادامه داد: ضروری است روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک بگویم و به طور ویژه از تلاش های خبرنگاران حوزه مجلس تشکر کنم که از سخت ترین و پیچیده ترین حوزه های خبری محسوب می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم؛ خانواده های مظلوم این شهدا عزیزان خود را فدای اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران کردند و در برابر طعنه های برخی فریب خوردگان صبوری می کنند. در برابر آن‌ها سر تعظیم فرود می آورم و از همه آنان برای خود و همکاران طلب دعای خیر دارم تا بتوانیم به وظیفه خود در برایر مردم به خصوص حل مشکلات اقتصادی مردم عمل کنیم و در روز قیامت شرمنده خون صدها هزار نفر از برادران شهیدمان نباشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.