تمدید مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا ۳۱ تیر

double-quot

تهران – جارپرس – معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.

کد خبر : 21767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 7:16
تمدید مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا ۳۱ تیر

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، محمد زارع گفت: زائران اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان تا پایان روز شنبه ۳۱تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع عتبات در صفحه اصلی سایت لبیک به نشانی samane.labbayk.irنسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت، به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب نشدند، فراخوان خواهد شد.
زارع گفت: جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که به زودی بعد از اعلام نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائران می رسد.
هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از ۱۵مرداد ماه آغاز می شود و تا آبان ماه سال ۹۶ ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از ۱۴ هزار نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.

** اعلام منتخبان بخش ادبی و عکاسی مسابقه چراغ راه هدایت ویژه شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهی
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، اسامی برگزیدگان بخش های ادبی و عکاسی سومین دوره مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زائران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد.
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مسابقات فرهنگی متنوعی قبل، حین و بعد از سفر برای زائران دانشگاهی عتبات در نظر گرفته که یکی از آنها مجموعه مسابقات «چراغ راه هدایت» است.
سومین دوره مسابقه چراغ راه هدایت در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان میزبان زائران دانشگاهی بود که از بهمن ماه ۹۵ تا اردیبهشت ماه ۹۶ به عتبات عالیات اعزام شدند و آثار خود را ارسال کردند.
این مسابقه در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در ۴ فصل حین و بعد از سفر طراحی و اجرا شد که بخش کتابخوانی این مسابقه از کتب «هشت بهشت»، «فرزانگان حرم» و «چهارفصل عاشقی» به صورت حضوری در هتل های محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی و نجف اشرف برگزار و نفرات برگزیده آن نیز اعلام شدند.
فصل‌های بعدی این مسابقه که ویژه بعد از سفر عتبات است؛ شامل شعر، داستان، سفرنامه، خاطره نگاری و عکاسی در دو بخش یادگاری و حرفه ای با محوریت «حضور در عتبات مقدسه» برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.