فرود اجباری هواپیمای پاکستانی در لندن

double-quot
لندن – جارپرس – جنگنده های انگلیسی بعد از ظهر روز سه شنبه ضمن اسکورت یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی پاکستان به دلیل آنچه مسایل امنیتی عنوان شده است، آن را مجبور به فرود در فرودگاه استانستد لندن کردند.

کد خبر : 19158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 6:29
فرود اجباری هواپیمای پاکستانی در لندن

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، پلیس انگلیس تایید کرد که یکی از مسافران هواپیمای ۷۴۷ خطوط هواپیمایی پاکستان که از لاهور راهی فرودگاه «هیثرو» لندن بود، پس از فرود در فرودگاه استانستد در حدود ۵۰ کیلومتری شمال شرق لندن، دستگیر شده است.
پلیس انگلیس در همین حال گفته است که این وضعیت ناشی از مسایل تروریستی و یا ناشی از خطر ربوده شدن هواپیمای پاکستانی نبوده است.
به گزارش اسکای نیوز هواپیمایی پاکستانی هم اینک در فرودگاه استانستد است و افسران اسکاتلندیارد در حال تحقیق در این مورد هستند.
اسکای نیوز عنوان کرد: پلیس متروپلیتن لندن گفت که مرد دستگیر شده در این هواپیمای عامل سبب این حادثه امنیتی و انحراف هواپیما از فرودگاه هیترو به فرودگاه استانستد نبوده است.
در همین حال خطوط هواپیمایی پاکستان در بیانیه ای گفته است که مقامات انگلیس پس از دریافت ‘تهدید امنیتی از طریق تماس تلفنی فردی ناشناس ‘ اقدام به اسکورت و فرود هواپیمای یاد شده در فرودگاه استانستد کردند.
تاکنون گزارشی در مورد جزییات این حادثه منتشر نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.