فرنگی کار تیم ملی: کار سختی در جام جهانی آبادان پیش رو داریم

double-quot
تهران – جارپرس – فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در جام جهانی سال ۲۰۱۷ آبادان گفت: کار سختی را در این رقابت ها داریم و با توجه به برگزاری مسابقات در کشورمان باید جام قهرمانی را در ایران نگه داریم.
کد خبر : 19794
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 11:32
فرنگی کار تیم ملی: کار سختی در جام جهانی آبادان پیش رو داریم

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «امیر قاسمی منجزی» افزود: کادر فنی تیم ملی در این مسابقات از آماده ترین ملی پوشان استفاده خواهد و در صورتی که در ترکیب تیم ملی باشم از تمام توانم برای پیروزی مقابل رقبا استفاده خواهم کرد.
وی با اشاره به پارگی تاندون انگشت شصت خود و انجام عمل جراحی اظهار داشت: درمان انگشت من همچنان از سوی پزشکانادامه دارد و امیدوارم که بتوانم با آمادگی کامل در جام جهانی حضور یابم.
دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: با توجه به برگزاری جام جهانی به صورت تیم به تیم، نتایج فردی مد نظر نیست چرا که همه تیم باید یکپارچه باشند و برهمین اساس ملی پوشان طی چند ماه گذشته تمرینات سختی را برای موفقیت در جام جهانی پشت سر گذاشته اند و همبستگی خوبی برای موفقیت دارند.
قاسمی منجزی درخصوص رقابت های وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز گفت: در جام جهانی آبادان «رضا کایالپ» از ترکیه دارنده مدال نقره المپیک ریو، «صباح شریعتی» از جمهوری آذربایجان و «سرگئی سمینوف» از روسیه دارندگان مدال برنز المپیک ریو به عنوان سه مدال آور حضور دارند و به طور حتم مسابقات این وزن با حساسیت و سطح بسیار بالایی دنبال خواهد شد.
این فرنگی کار اهل مسجد سلیمان در استان خوزستان یادآور شد: هر چند آسیب دیده هستم اما با تمام وجودم و برای موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی درصورت صلاحدید کادر فنی به روی تشک خواهم رفت تا بتوانم ضمن شاد کردن دل هم استانی های خودم و مردم کشورم، پرچم ایران را بالا نگه دارم.
وی که سهمیه بازی های المپیک ریو را برای تیم ملی کسب کرد اما همراه این تیم به ریو نرفت گفت: به هر حال تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی چنین بود که من نروم و باید به این تصمیم احترام بگذاریم و امیدوارم که بتوانم در مسابقات آینده برای کشتی ایران مفید باشم.
قاسمی منجزی که مادرش علاقه وافری به مسابقات کشتی او دارد و حتی در جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۱۵ در خرمشهر در سالن مسابقات حضور پیدا کرد گفت: مادر من معتقد است که تیم ملی ایران به فینال جام جهانی صعود می کند و از هم اکنون به دنبال آن است تا بتواند با حضور در سالن کشتی مسابقه فینال را از نزدیک تماشا کند.
جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ میلادی، روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند به میزبانی شهر آبادان در استان خوزستان برگزار می شود.
تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.