0 نظر
136 بازدید

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برکنار شد

double-quot

تهران – جارپرس – پایگاه خبری صهیونیستی ‘دبکا فایل’ روز (شنبه) از تغییرات ساختاری در مجموعه نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی و برکناری فرمانده نیروی هوایی این رژیم خبر داد.

کد خبر : 22223
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 7:38
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برکنار شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، دبکافایل نوشت: بر اساس حکم ژنرال ‘گادی ایزنکات’ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی، ژنرال ‘امیر اشل’ ( Amir Eshel ) فرمانده نیروی هوایی این رژیم برکنار و’امیکام نورکین’ (Amikam Nurkin) به جای وی منصوب شد و بدین ترتیب پس از پنج سال در راس این نیروی راهبردی تغییراتی پدید آمد.
بر اساس این گزارش، نورکین پیشتر ریاست اداره کل طرح ریزی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را بر عهده داشته است.
در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی، پیشتر از تغییر نام یگان C4I خود به ‘یگان C4I و دفاع سایبری’ با هدف تمرکز بیشتر بر مساله دفاع سایبری، خبر داده بود.
بر اساس گزارش های منتشره، ‘یگان C4I و دفاع سایبری’ از لحاظ ساختاری زیر مجموعه ارتش رژیم صهیونیستی است که در حال حاضر فرماندهی آن بر عهده سرتیپ ‘ناتی کوهن’ (Nati Cohen) می باشد و عمده ماموریت های آن مربوط به تهدیدات ارتباطاتی، مخابراتی و سایبری است.
این در حالی است که یگان ‘۸۲۰۰’ ارتش رژیم صهیونیستی نیز به عنوان یک واحد نظامی برای رصد تحولات فضای مجازی که ماموریت آن نظارت، شنود و تهیه عکس و تصویر و کنترل تحرکات در فضای مجازی است، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
در همین خصوص، روزنامه صهیونیستی ‘هاآرتص’ به نقل از یک افسر ارشد در ارتش صهیونیستی نوشت: اسرائیل در معرض حمله های سایبری ایران و حزب الله قرار دارد.
این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: همکاری بین آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۸۲۰۰ مستمر و عمیق است و از چندین سال قبل آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.