اجرای ۲۰کیلومتر شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود

double-quot
بابلسر – جارپرس – فرماندار بابلسر گفت: ۲۰کیلومتر شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان در محدوده زمانی یکسال اجرایی می شود.

کد خبر : 25369
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 9:01
اجرای ۲۰کیلومتر شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود

 

 

 

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سید علی اسد فرماندار بابلسر در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان با بیان اینکه بالغ بر ۸میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار قطعی برای توسعه شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود تا ۳۱تیر ماه سالجاری از منابع ملی اختصاص داده شده اظهار داشت: کل پیمان قراردادهای منعقده ۲۰کیلومتر شبکه اصلی و فرعی با اعتبار ۲۰میلیارد تومان در محدوده زمانی یکساله از طریق جذب سرمایه گذار یا فاینانس داخلی اجرایی می شود.

وی گفت: این پروژه شاخص و گامی بزرگ در جهت پیشگیری و ارتقاء سلامت همشهریان است.

اسد یکی از چالش های شهرهای ساحلی را بالا بودن آب های سطحی و دفع و جمع آوری فاضلاب عنوان کرد و افزود: بخشی از بیماریها بدلیل عدم دفع صحیح فاضلاب است که با ایجاد شبکه و اتصال به آن تا حدودی سطح سلامت شهروندان ارتقاء می یابد.

فرماندار بیان داشت: کار بزرگ و ارزشمندی در حوزه آب و فاضلاب است باید با برنامه ریزی مناسب مشکلات ترافیکی و اختلالات زیرساختی را با همکاری مردم در مدت اجرای پروژه کاهش داد.

به گفته کارشناسان، توسعه فاضلاب غرب بابلسر نیازمند ۷۵کیلومتر شبکه می باشد که در فاز اول آن ۲۰کیلومتر در مدت یکسال از طریق جذب سرمایه گذار یا فاینانس داخلی اجرایی می شود.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.