0 نظر
211 بازدید

فرماندار بابلسر: دستگاه های دولتی بابلسر به شبکه دولت وصل شوند

double-quot
بابلسر – جارپرس – فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه شورای اداری گفت: دستگاه های دولتی برای تسهیل در انجام کار مردم تا ابتدای بهمن ماه به شبکه دولت وصل شوند.
کد خبر : 28439
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 8:39
فرماندار بابلسر: دستگاه های دولتی بابلسر به شبکه دولت وصل شوند

اسماعیل حسن زاده در جمع مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بر متصل شدن دستگاهها به شبکه دولت (اتوماسیون اداری) در جهت تسهیل در امور مردم تاکید کرد.
وی با بیان اینکه مدیران در راستای سیاستگذاری، در چارچوب نظام باشند افزود: مدیران در مسیر یک هدف، همنوا و یکصدا حرکت کنند تا نتیجه مطلوب آن را ببینند.
حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران گفت: همه کارها را برای رضای خدا و در مرحله دوم برای رضای مردم انجام دهیم که فلسفه وجودی ما مسئولین، در این دو مورد خلاصه می شود و برای این کار نیاز به تفاهم و همکاری است.
فرماندار بابلسر اظهارداشت: از آنجایی که دشمنان با مردم ایران مشکل دارند به دنبال آن هستند که مملکت را تجزیه کنند، از این رو با قدرت و تلاشمان نباید به دشمنان اجازه دهیم به اهداف خود برسند.
اسماعیل حسن زاده ادامه داد: مردم همراه این نظام بوده و هستند. او با تاکید به مدیران گفت: با توجه به منابع محدود، برای سهم و جذب اعتبارات شهرستان، به ادارات کل و مدیران استان مراجعه کنید.
فرماندار بابلسر با توجه به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مدیران نسبت به عملکرد خود جدی باشد و پروژه های مرتبط را به نتیجه برسانند.
حسن زاده با اذعان به اینکه ما در قبال خون شهدا و امام (ره) مسئول هستیم افزود: برای تسهیل در انجام کار مردم، دستگاه های دولتی به شبکه دولت وصل شوند.
وی تاکید کرد: مدیران در روز ملاقات عمومی حتما در محل کار خود حضور داشته باشند.
فرماندار بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به جدی گرفتن سمن ها و جلب رضایت مردم اشاره کرد و گفت: مردم را در جریان امورات قرار دهیم. نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین در این جلسه به اجرای طرح تفکیک زباله از سوی شهرداری ها، تغییر اصلاح الگوی کشت، ترغیب کشاورزان و دامداری سنتی تاکید کرد.
اسماعیل حسن زاده در پایان یادآور شد: دهه فجر امسال را جدی بگیریم و ضمن حفظ شرایط مذهبی، جشن انقلاب را به نحو احسن برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.