عضو شورای شهر تهران در نشست شورای مدیران منطقه یک:

فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست ندهید

double-quot تهران-جارپرس- مدیران شهری باید از فرصت پیش آمده استفا ه کنند و از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به شهر و شهروندان فروگذار نباشند.
کد خبر : 81423
| خبرنگار : سیاوش جعفر بلاغتی
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 10:41
فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست ندهید
به گزارش جارپرس، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در نشست شورای مدیران منطقه که با حضور حمید رضا حاجوی شهردار، معاونان و مدیران این منطقه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ۸۰ درصد انتصابات اجرا شده در بدنه شهردا ی را نیروهای جوان، کاربلد و آشنا به مدیریت شهری تشکیل داده است که با توان بالایی که در آنها وجود دارد امیدواریم شهر به سمت شکوفایی و رونق پیش برود.
او تصریح کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است که بخشی از این افزایش مربوط به حقوق و دستمزد، حمل و نقل شهری و دیگر حوزه های خدمات رسان است.
کاشانی افزود: ضوابط دست و پا گیر در حوزه شهرسازی باید حل شود تا خدمات رسانی در بافت های فرسوده و ساخت و ساز تغییر کند و سیستم حمل و نقل شهری توسعه یابد.
حاجوی نیز در این دیدار به پروژه های منطقه اشاره کرد و گفت: تعامل با ارتش در خصوص بازگشایی بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری، آزادسازی ۱۵ هزار متر مربع تصرفی در گلابدره از اقدامات اجرایی بوده است که در این بین پروژه بزرگ زیر گذر دزاشیب تا خیابان ولیعصر (عج) نیز که از قبل طراحی شده را امیدواریم امسال مقدمات اجرای آن انجام شود.
حاجوی ضمن تشکر از حضور کاشانی در منطقه ابراز امیدواری کرد که با راهبری های ایشان و شورای اسلامی شهر، سال آتی سالی پر خیر، برکت و خدمت برای شهروندان تهرانی و منطقه باشد و بتوانیم خدماتی که در خور این عزیزان است را به اجرا بگذاریم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.