غربالگری کرونایی بیش از ۱۴۶هزار مسافر ورودی به کشور/ قرنطینه ۴۷ نفر

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی جمعیت هلال احمر از غربالگری کرونایی بیش از ۱۴۶ هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از بیستم اسفند تا صبح امروز خبر داد.
کد خبر : 53116
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 12:15
غربالگری کرونایی بیش از ۱۴۶هزار مسافر ورودی به کشور/ قرنطینه ۴۷ نفر

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمدحسن قوسیان مقدم درباره اقدامات جمعیت هلال احمر در طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی به کشور از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی، گفت:‌ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور از ۲۶ مرز رسمی هوایی، زمینی و دریایی در ۱۶ استان برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته و این طرح در همکاری با وزارت بهداشت اجرا شده است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز ۴۳۱ نفر از نیروهای آموزش دیده و عملیاتی جمعیت هلال احمر از سازمان‌ امداد ونجات و … از تاریخ ۲۰ اسفند  استقرار خود را آغاز کرده و برابر آخرین گزارش‌ها تا صبح امروز وضعیت سلامتی از ۱۴۶ هزار و ۱۷۷ نفر از مسافران ورودی به کشور را در ۲۸ پایانه زمینی، هوایی و دریایی مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از موارد مشکوک، تست سریع کرونا و PCR نیز اخذ شده است، اظهار کرد:‌ تا کنون ۲۴هزار و ۳۷۴ تست فوری کرونا و ۷۴۱۴ تست PCR از افراد مشکوک اخذ شده و ۴۷ تن نیز از زمان آغاز طرح تا کنون به قرنطینه موقت منتقل شده‌اند.

قوسیان مقدم تاکید کرد که با درخواست ستادملی مقابله با کرونا اجرای این طرح از سوی عوامل جمعیت هلال احمر همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.