عمو نوروز با فرش بنفشه به آزادی آمد

double-quot تهران - جارپرس - معابر اصلی و فضاهای عمومی  ناحیه یک با فرش گلهای رنگارنگ بنفشه به استقبال عمو نوروز در جشن نوروز  بهار سال  1401 می روند.
کد خبر : 87570
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 - 17:12
عمو نوروز با فرش بنفشه به آزادی آمد

 

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران به نقل از شهرداری ناحیه یک، در آستانه نوبهار سال جدید انواع گلهای رنگارنگ  بنفشه شبکه های اصلی  و شریان حیاتی غرب پایتخت را بطرز دل انگیزی چشم نوازکردند که در هر جهت گلباغی از منظره های زیبا جذابیت قشنگی را به تصویر می کشد.

بر اساس این گزارش خبری، طی دو هفته تعداد ۲۵  نفر ازکارگران زحمت کش خدمات شهری با نظارت تنی چندازکارشناسان فضای سبز به کاشت گلهای رنگارنگ بنفشه در معابر اصلی و فضاهای عمومی از جمله میدان آزادی اقدام نمودند.

سید مهدی حسینی شهردار ناحیه یک گفت، فرش گلهادر استقبال از جشن نوروز در معابر اصلی شامل بزرگراه سعیدی، میدان آزادی، پارک مهر، بوستان آزادی و بلوار استاد معین چشم نواز هر رهگذر سواره و پیاده در ورودی های غرب پایتخت کشور خواهد بود.

وی افزود برابر ۵۰۰ متربع در نقاط مختلف ناحیه یک فرش گل طراحی و اجرا شد و  در ادامه تاکید کرد انواع گلهای بنفشه در شش رنگ از جمله رنگهای قرمز، زرد،آبی، سفیدو بنفش فرشی ازگلها ی زیبا را به منظر عابران به تصویر می کشد.

وی تصریح کرد در هر گوشه از میدان آزادی و سایر فضاهای سطح محدوده ناحیه یک  فرش گلهای رنگارنگ  به روش مهندسی جا نمایی شده است و  منظره لطیفی را برا رهگران تهرانی تجسم میکنند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.