علی ارسلان پس از تغییر تابعیت با علیرضا دبیر دیدار کرد

double-quot تهران - جارپرس - علی ارسلان فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم ایران پس از تغییر تابعیت به ایران بازگشت و با علیرضا دبیر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 79295
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:03
علی ارسلان پس از تغییر تابعیت با علیرضا دبیر دیدار کرد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علیرضا دبیر در این نشست خطاب به ارسلان گفت: شما عضوی از جامعه‌ی بزرگ کشتی ایران هستی و به این آب و خاک تعلق داری و ما نیز پیگیری‌های لازم را از همه نظر در رابطه با وضعیت کشتی شما انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: قرار است تا در دو هفته آینده سفری به چند کشور اروپایی برای ملاقات با رییسان فدراسیون‌های کشتی آن‌ها داشته باشم که حتما در صربستان نیز حضور خواهم یافت و پیگیرهای لازم را در مورد وضعیت شما انجام می‌دهم.

ارسلان نیز در این جلسه گفت: خود را عضوی از جامعه‌ی بزرگ کشتی ایران می‌دانم و به این آب و خاک عرق ویژه‌ای داشته و مدیون مردم عزیز کشورم هستم و حتی قرار شده است که حداقل ۵ روز در ماه را در ایران حضور داشته باشم و تمریناتم را در کشورم پیگیری کنم.

وی در ادامه گزارشی در مورد وضعیت خود در کشور صربستان و باشگاهی که قرار است در آن تمرین و کشتی بگیرد به رییس فدراسیون کشتی ارائه داد.

رییس فدارسیون کشتی نیز در پایان این جلسه گفت: با صحبت‌هایی که امروز با این پسر با اخلاق کشتی ایران انجام دادیم قرار شد که فدراسیون در جریان برنامه‌های علی ارسلان باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.