0 نظر
148 بازدید

عقب نشینی نرخ ارز و سکه در بازار آزاد تهران

double-quot
تهران – جارپرس – نرخ ارز و سکه در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) روندی کاهش داشت بطوری که بهای هر دلار آمریکا با افت بیش از ۴۵۰ تومان نسبت به دیروز به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد و قیمت سکه طلای طرح جدید نیز حدود ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافت.
کد خبر : 29177
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 12:22
عقب نشینی نرخ ارز و سکه در بازار آزاد تهران

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، تصمیم آمریکا برای قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی و اقدام متقابل ایران، دیروز باعث رفتار شتابزده و هیجانی فعالان بازار ارز شد و اندکی قیمت ها را در بازار آزاد افزایش داد، اما به تدریج با مشخص شدن بی تاثیر بودن این تصمیم بر تحولات اقتصادی، هیجان شکل گرفته فروکش کرد و قیمت ها متعادل شد.
بر این اساس، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که دیروز به بیش از پنج میلیون تومان صعود کرده بود، امروز حدود ۳۰۰ هزار تومان افت داشت و در مقابل چهار میلیون و ۷۸۰ هزار تومان مبادله شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به نرخ چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، هر نیم سکه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.
علاوه براین در بازار آزاد تهران بهای هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۷ هزار و ۶۹۱ تومان نرخ گذاری شد. هر اونس طلا در بازارهای جهانی حدود یک هزار و ۳۰۳ دلار معامله شد.
نرخ ارزهای عمده نیز امروز در صرافی های بانکی روندی افزایشی داشت؛ به طوری که صرافی ها هر اسکناس دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان فروختند.
میانگین بهای هر یورو دیروز در سامانه سنا ۱۵ هزار و ۸۲۷ تومان و هر دلار ۱۴ هزار و ۲۶۸ تومان بود.
در سامانه نیما نیز حواله فروش هر یورو ۱۱ هزار و ۱۶۱ تومان و حواله هر دلار آمریکا ۸ هزار و ۹۷۰ تومان اعلام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.