0 نظر
99 بازدید

عضوارشد جبهه دموکراتیک : جنگ غزه هنوز پایان نیافته است

double-quot

تهران – جارپرس – « صالح زیدان» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با تاکید به اینکه تجاوز و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه هنوز پایان نیافته است ، تاکید کرد که دلبستن به وعده وعیدهای آمریکا اشتباهی بزرگ است. به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، زیدان با بیان اینکه مرحله

کد خبر : 5258
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 10:22
عضوارشد جبهه دموکراتیک : جنگ غزه هنوز پایان نیافته است
تهران – جارپرس – « صالح زیدان» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با تاکید به اینکه تجاوز و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه هنوز پایان نیافته است ، تاکید کرد که دلبستن به وعده وعیدهای آمریکا اشتباهی بزرگ است.

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، زیدان با بیان اینکه مرحله کنونی تاریخ فلسطین زمان تلف کردن فرصت ها نیست،گفت که نمی توانیم مانع تراشی ها برای بازسازی ویرانه های غزه را که ماشین جنگی صهیونیست ها در ۵۱ روز جنگ همه جانبه ایجاد کرده است، تحمل کنیم.

وی با بیان اینکه« ما همچنان در وسط نبرد هستیم و جنگ علیه غزه پایان نیافته است» ، اظهارداشت: نباید فراموش کنیم که میز مذاکرات قاهره منتظر ما است تا شکستن محاصره ظالمانه غزه، ساخت بندر و فرودگاه غزه ، حل پرونده اسرا و بازداشت شدگان و بویژه فراهم کردن زمینه بازسازی غزه را قطعی و تثبیت کنیم.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک براهمیت حراست و حفاظت از موفقیت ها وپیروزی های مقاومت فلسطین در نبرد با دشمن صهیونیستی در جنگ اخیر علیه غزه تاکید کرد و گفت: غزه باردیگر زمینه یادآوری حقوق سلب شده ملت فلسطین و بیان مشکلات اساسی ناشی از جنایات اشغالگران صهیونیست را فراهم کرد.

زیدان، تقویت وحدت میدانی و سیاسی گروه های فلسطینی و موفقیت های نیروهای مقاومت را ضروری خواند و همزمان نسبت به هرگونه عقب نشینی از مواضع برحق و دلبستن به وعده و وعیدهای طرف های خارجی مانند آمریکا که نتیجه آن ویرانی بیشتر و تفرقه و چنددستگی است، هشدار داد.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک افزود:هر طرفی که تصور کندآمریکا موضع خود درحمایت ازرژیم صهیونیستی را تغییر می دهد و با دلبستن به طرف های خارجی در مذاکرات به امتیازاتی دست می یابد، اشتباهی بزرگ مرتکب شده است.

وی اظهارداشت: فراموش نمی کنیم که طرح آمریکا ارائه شده به شورای امنیت ، هدفش فقط خلع سلاح مقاومت و تضعیف بیشتر ملت فلسطین است.

زیدان خاطرنشان کرد:دلبستگان فلسطینی به طرف های مشکوک غربی و منطقه ای به امید دستیابی به امتیازات و قدرت بیشتر و یا فراهم کردن فرصت برای تقویت جایگاه خود، یک اشتباه سیاسی جبران ناپذیر مرتکب شده اند.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک تصریح کرد: در فلسطین تنها کسانی از موقعیت برتر برخوردار خواهند شد که به ملت و مقاومت نزدیک و با آنها همراه شوند و دراین صورت می توانیم موفقیت های بدست آمده در جنگ غزه را تکمیل کنیم.

وی گفت: باید با گسترش دایره مبارزه و مقاومت زمینه پایان اشغال فلسطین را فراهم کنیم و این هدف بزرگ تنها در سایه وحدت وهمبستگی بدست می آید و رمز موفقیت امروز و فردای فلسطین هم باور به مبارزه ، مقاومت و پیروزی است.

زیدان بر ضرورت طراحی و اجرای یک راهبرد همه جانبه سیاسی و جهادی متکی بر مقاومت ،تلاش برای کسب اعتراف بین المللی به حقوق ملت فلسطین و منزوی کردن رژیم اسراییل وتعقیب قضایی سرکردگان سیاسی و نظامی این رژِیم تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.