عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی از شورای امنیت به خاطر محکومیت حمله تروریستی راسک

double-quot تهران- جارپرس-مسئول مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی از صدور بیانیه شورای امنیت در محکومیت حمله تروریستی به پاسگاه نیروی انتظامی در راسک را نتیجه تلاش نمایندگی کشورمان مهم دانست.
کد خبر : 137167
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 12:28
عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی از شورای امنیت به خاطر محکومیت حمله تروریستی راسک

به گزارش جارپرس از ایسنا،‌ علی کریمی مقدم، مسئول مطبوعاتی نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در پیامی با اشاره به تصویب قطعنامه شورای امنیت درباره غزه در روز جمعه نوشت: مهم‌ترین بخش این نشست عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی از شورای امنیت به خاطر محکومیت حمله تروریستی راسک بود.

وی گفت که صدور سریع بیانیه شورای امنیت با توجه به شرایط موجود کار بسیار دشواری بود و این مهم نتیجه تلاش همکاران دلسوز نمایندگی کشور در سازمان ملل بود.

شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه هفته گذشته برای رأی‌گیری درباره قطعنامه ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تشکیل جلسه داد و در آن پیشنهاد روسیه برای «تعلیق» درگیری‌ها توسط آمریکا وتو اما قطعنامه ۲۷۲۲ تصویب شد.

حمله مسلحانۀ بامداد جمعه ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر) به یک پاسگاه انتظامی در شهرستان راسک واقع در استان سیستان و بلوچستان، دست‌کم ۱۲ کشته در میان ماموران پلیس برجای گذاشته است و دست‌کم ۸ نفر نیز زخمی شده‌اند.

شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای حمله به پاسگاه پلیس راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کرد.

استفان دوجاریک در یک نشست خبری این حمله را که به کشته شدن ۱۱ نیروی پلیس منجر شد، «به‌ شدت محکوم» کرد و خواستار مجازات عاملان آن شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.