0 نظر
148 بازدید

عراق برای چهارمین بار، داعش را در اراضی سوریه هدف قرار داد

double-quot
بغداد – جارپرس – نیروی هوایی عراق، عناصر گروه تروریستی داعش را در اراضی سوریه هدف قرار داد و کارشناسان امنیتی گفتند این چهارمین حمله هوایی از این نوع است که عراق در اراضی سوریه انجام می دهد.

کد خبر : 25493
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 12:23
عراق برای چهارمین بار، داعش را در اراضی سوریه هدف قرار داد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مرکز رسانه ای فرماندهی مشترک نظامی عراق در بیانیه ای روز یکشنبه اعلام کرد که هواپیماهای اف ۱۶ عراق یک پایگاه که عناصری از گروه تروریستی داعش در آن حضور داشتند، در اراضی سوریه هدف قرار دادند.
براساس این بیانیه، این حمله به دستور حیدر العبادی فرمانده کل قوای مسلح عراق صورت گرفته و عناصر داعش را در جنوب منطقه ‘الدشیشه’ در داخل اراضی سوریه هدف قرار داده و به طور کامل آن را منهدم کرد.
‘هاشم الهاشمی’ کارشناس امنیتی عراق در یادداشتی درباره این حمله هوایی، آن را موفقیت آمیز خوانده است.
الهاشمی در این یادداشت که در صفحه شخصی اش در توئیتر منتشر شده افزوده است که از سال ۲۰۱۶ تا به امروز این چهارمین حمله هوایی است که عراق با هماهنگی با نیروهای ائتلاف بین المللی و با موافقت دمشق در داخل اراضی سوریه انجام می دهد.
‘یحیی رسول’ سخنگوی فرماندهی مشترک نظامی عراق نیز در یادداشتی در واکنش به این حمله هوایی در داخل اراضی سوریه گفته است که حمله با موفقیت انجام شده و به زودی جزییات آن منتشر می شود.
منطقه الدشیشه سوریه در نزدیکی مرزهای عراق در شمال رودخانه فرات واقع شده و همچنان در این منطقه، عناصر تروریستی داعش، تحت پوشش حمایتی نیروهای نظامی امریکایی که در شرق رودخانه دجله مستقر هستند، قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.