عبداللهی: شکست مراکش دور از دسترس نوجوانان نیست

double-quot تهران- جارپرس-نصرالله عبداللهی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با پتانسیلی که تیم ملی نوجوانان دارد شکست دادن مراکش دور از دسترس نیست.
کد خبر : 136035
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 17:02
عبداللهی: شکست مراکش دور از دسترس نوجوانان نیست

 به گزارش جارپرس از ایسنانصرالله عبداللهی درباره برتری تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل نیوکالدونیا در جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی بازی خوبی کرد و حریف هم تیمی نبود که بخواهد آنها را به چالش بکشد ولی با نظر حسین عبدی موافقم، باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. اگر از فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با تفاضل گل حتی به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کنیم.

او درباره صعود تیم ملی به دور حذفی عنوان کرد: حداقل حق این تیم صعود به دور حذفی بود و راه درازی در پیش خواهند داشت. شناخت زیادی از حریف ایران یعنی مراکش ندارم ولی با نمایشی که از تیم خودمان مقابل انگلیس و برزیل دیدم، آنها توانایی مقابله با تمام تیم‌ها را دارند.

ایران می‌تواند مراکش را شکست دهد؟ عبداللهی در پاسخ به این سوال گفت: به نظر من شکست دادن مراکش دشوار و دور از دسترس نیست. وقتی مقابل تیم‌هایی مانند برزیل و انگلیس آنطور بازی کردیم فقط باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم تا مثل بازی انگلیس در دقایق آخر غافلگیر نشویم.

بازیکن پیشین تیم ملی درمورد احتمال حضور عبدی روی نیمکت تیم ملی جوانان بیان کرد: به نظرم تصمیم درستی خواهد بود. عبدی در رده نوجوانان نشان داده که لیاقت بالایی دارد و می‌تواند برای نسل‌سازی تیم ملی بزرگسالان روی او حساب کرد. از طرفی هم با این انتخاب چندان موافق نیستم چون انتخاب جانشین او روی نیمکت نوجوانان هم باید با وسواس زیادی انجام شود. نوجوانان آینده تیم‌های ملی هستند و نباید به حال خود رها شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.