عباس زاده مشکینی: اطلاعات غلطی به علی اف داده‌اند

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، گفت: اگر تلاش های ایران علیه قاچاق مواد مخدر وجود نداشت، کل اروپا و قفقاز گرفتار تبعات مواد مخدر می شدند.
کد خبر : 70980
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 8:31
عباس زاده مشکینی: اطلاعات غلطی به علی اف داده‌اند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمود عباس زاده مشکینی در واکنش به ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: از اظهارات منتسب به آقای الهام علی اف متاسفم؛ لابد اطلاعات غلطی به پرزیدنت جمهوری آذربایجان داده اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بین دو ملت هم کیش و مسلمان شکاف ایجاد شود، گفت: برخی اظهارات علیه حسن همجواری و همسایگی است. متأسفانه بدخواهان دو ملت مسلمان دنبال شکاف بین دو کشور اسلامی و همسایه هستند.

وی‌ تلاشهای جمهوری اسلامی ایران علیه قاچاق مواد مخدر را در دنیا بی نظیر خواند و تاکید کرد که اگر غیر از این بود کل اروپا و قفقاز گرفتار تبعات مواد مخدر می شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ایران هزاران شهید و مجروح در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد، بر همین اساس در کشورمان قوانین کیفری شدیدی در حوزه مواد مخدر و در راستای بازدارندگی وضع شده است.

عباس زاده در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفتائات، استفاده و حمل و نقل مواد مخدر را حرام اعلام کرده اند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.