0 نظر
170 بازدید

ظریف: هیچ دغدغه ای جز اعتلای سیاست خارجی ندارم

double-quot
تهران – جارپرس – وزیر امور خارجه در اینستاگرام خود نوشت: هیچ دغدغه ای جز اعتلای سیاست خارجی و اعتبار وزارت امور خارجه به عنوان مسئول پیشبرد سیاست خارجی و خط مقدم دفاع از منافع ملی و حقوق مردم شریف ایران در عرصه بین المللی نداشته ام.

کد خبر : 28752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 7:23
ظریف: هیچ دغدغه ای جز اعتلای سیاست خارجی ندارم

به گزارش جارپرس، «محمد جواد ظریف» روز چهارشنبه در حساب اینستاگرام خود افزود: از محبت های سخاوتمندانه و حمایت های بی دریغ و مردم عزیز و دلاور ایران، نخبگان ارجمند و مسئولین محترم در طول دوران خدمتگزاری بویژه در سه ساعت گذشته بسیار سپاسگزارم.
وی با بیان این که دل در گرو خدمت به این مرز و بوم و مردم بزرگ دارم، یادآور شد: به عنوان خدمتگذاری کوچک هیچ دغدغه ای جز اعتلای سیاست خارجی و اعتبار وزارت امور خارجه به عنوان مسئول پیشبرد سیاست خارجی و خط مقدم دفاع از منافع ملی و حقوق مردم شریف ایران در عرصه بین المللی نداشته ام.
وزیر امور خارجه تاکید کرد: امیدوارم وزارت امور خارجه با همکاری و همدلی همگان و درایت و نظارت رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری بتواند کلیه مسئولیت های خود را در چارچوب قانون اساسی، قوانین کشور و سیاست های کلی نظام با اقتدار و صلابت به انجام رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.