0 نظر
131 بازدید

ظریف نگین کابینه دولت و مرد شماره یک دیپلماسی ایران

double-quot

تهران – جارپرس – یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که محمد جواد ظریف مرد شماره یک دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و باید ظریف را یکی از نگین های کابینه و دولت دانست.

کد خبر : 22270
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 11:44
ظریف نگین کابینه دولت و مرد شماره یک دیپلماسی ایران

 

 

شهروز برزگر کلشانی در خصوص معرفی محمدجواد ظریف به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه از سوی رئیس جمهور ، با بیان اینکه دکتر محمد جواد ظریف در واقع مرد شماره یک دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، گفت: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت امور خارجه توانایی بالا و هوش فراوانی در مذاکرات و حفظ منافع ملی کشور دارد.

 

وی با بیان اینکه ظریف طی سال ها فعالیت در وزارت امور خارجه در سمت های مختلف نشان داده که با تمام جان و دل برای حفظ عزت و سربلندی کشور و مردم تلاش می کند، تصریح کرد: اقدامات و زحمات ۴ سال گذشته وی در وزارت امور خارجه نشان دهنده توانایی و قدرت بالای وی برای دفاع از منافع ملی و آرمان ها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور می باشد.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زحمات و اقدامات ظریف طی سال های اخیر در جهت حفظ استقلال، ‌دستاوردها و عزت ملت ایران اسلامی ، بیان داشت: در مذاکرات هسته ای و اقدامات دیپلماسی همواره وی به منویات مقام معظم رهبری و خواسته های نظام توجه فراوانی دارد.

 

وی با اشاره به شناخت خوب ظریف از دشمنان ایران اسلامی ، افزود: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت امور خارجه در خنثی کردن سیاست های خصمانه آمریکا و دشمنان منطقه ای ایران موفق و مناسب عمل کرده و در این راه از هیج کوششی دریغ نکرده است.

 

برزگر کلشانی بیان کرد: وزیر امور خارجه حتی در بحث قراردادهای بین المللی در مسائل مختلف اقتصادی، نفتی، صنعتی، تجاری نیز دقت نظر خوبی داشته و به دیگر دستگاه ها در بعد قراردادهای بین المللی کمک شایانی انجام می دهد.

 

وی با بیان اینکه ظریف در این سال ها در کمک به عادی سازی روابط و گسترده دیپلماسی ایران فعالیت های خوبی داشته است، خاطر نشان ساخت: با توجه به تلاش وی برای حفظ منافع ملی و سیاست خارجی باید ظریف را یکی از نگین های کابینه و دولت دانست.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه عملکرد مناسب وی نشان داده که وی می تواند به نحو مناسب وزارت امور خارجه را مدیریت کند، تاکید کرد: ظریف فردی بسیار انسان انعطاف پذیر، سخت کوش و جدی در امور بوده و با تمام قدرت و صلابت برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی تلاش می کند.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.