0 نظر
84 بازدید

طغیان مجدد آنفلوآنزا در انگلیس

double-quot تهران - جارپرس - سرویس بهداشت ملی انگلیس (NHS) گزارش داد که تعداد موارد ابتلا به آنفلوآنزا در بیمارستان‌های این کشور نسبت به ماه گذشته افزایش هفت برابری داشته و همزمان با اوج‌گیری دوباره کرونا در جهان، نگرانی مقامات بهداشتی را دوچندان کرده است.
کد خبر : 111138
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 10:04
طغیان مجدد آنفلوآنزا در انگلیس

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بر اساس آمارهای رسمی، هفته گذشته روزانه ۳۷۴۶ بیمار مبتلا به آنفلوآنزا در بیمارستان های انگلیس بستری شده‌اند و این درحالیست که این آمار در ماه قبل در این بازه زمانی ۵۲۰ نفر بوده است.

بر اساس گزارش سرویس بهداشت ملی انگلیس، همچنین از بین بیمارانی که هفته گذشته بستری شدند، ۲۶۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه پذیرش شدند.

تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا در انگلیس به طور هفتگی افزایش داشته و نسبت به هفته منتهی به ۱۸ دسامبر، ۸۰ درصد بیشتر شده است.

همچنین افزایش آمار مبتلایان به آنفلوآنزا در این کشور موجب اشغال بیش از حد تخت‌های بیمارستانی در مراکز درمانی این کشور شده است.

به گزارش اسپوتنیک، از ماه نوامبر سال جاری میلادی (۲۰۲۲) شیوع آنفلوآنزا در سراسر جهان ثبت شده است. با این حال وضعیت در انگلیس در پی یک سری اعتصابات توسط کارمندان دولت از جمله در بخش مراقبت های بهداشتی در ماه های گذشته، وخیم‌تر شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.