0 نظر
144 بازدید

طرح عدم کفایت رئیس جمهوری مطرح نیست

double-quot
تهران – جارپرس – سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: طرح عدم کفایت رئیس جمهوری به هیچ وجه ازسوی فراکسیون امید مجلس مطرح نیست و نسبت دادن آن به فراکسیون امید را تکذیب می کنم.
کد خبر : 26412
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 5:41
طرح عدم کفایت رئیس جمهوری مطرح نیست

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، بهرام پارسایی شامگاه سه شنبه اظهار داشت: یکی از نمایندگان مصاحبه ای مبنی بر این موضوع کرده که سه فراکسیون مستقلان، ولایی و امید درحال رایزنی درمورد طرح عدم کفایت رئیس جمهوری هستند.
وی ادامه داد: من این موضوع را تکذیب می کنم و چنین موضوعی در فراکسیون امید مطرح نشده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: درست است که ما مشکلاتی در کشور داریم و مردم نیز انتظاری دارند اما راه حل عدم کفایت و یا طرح سئوال از رئیس جمهوری نیست.
پارسایی افزود: موضوع طرح سئوال از رئیس جمهوری که اخیرا مطرح شده به حد نصاب نرسیده و این نشان می دهد سه فراکسیون در این زمینه باهم توافق ندارند.
وی تصریح کرد: تعجب می کنم عده ای موضوع عدم کفایت رییس جمهوری را مطرح کرده و آنرا به فراکسیون امید نسبت می دهند درحالی که این موضوع به هیچ عنوان در فراکسیون ما مطرح نشده است.
این نماینده مجلس گفت: مشکلاتی که در کشور وجود دارد فقط به دولت برنمی گردد؛ در این شرایط دکتر روحانی باید از اختیاراتش استفاده کرده و شفاف با مردم سخن بگوید و در این راستا همه ارگان ها از جمله دولت و مجلس باید کمک کنند و همه دغدغه آنها حل مشکلات باشد.
پیش تر عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تهیه طرح عدم کفایت سیاسی و استیضاح حسن روحانی رئیس جمهوری در مجلس خبر داده بود.
به گزارش صدای ایران ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح در جلسه امروز سه شنبه مجلس تهیه شده، گفت: نمایندگان از فراکسیون های امید، مستقلین و ولایی این طرح را تهیه کرده و درحال جمع آوری امضاء برای آن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.