طرح تشدید مبارزه با مفاسد از دستور کار مجلس خارج شد

double-quot
تهران – جارپرس – طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی به دلیل بار مالی از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

کد خبر : 26709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 6:07
طرح تشدید مبارزه با مفاسد از دستور کار مجلس خارج شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز – چهارشنبه – خانه ملت طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی را با ۱۰۶ رای موافق از دستور کار مجلس خارج کردند.
در این رای گیری از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه، ۶۲ نماینده رای مخالف دادند. در این رای گیری هیچ نماینده ای رای ممتنع نداد.
مصطفی کواکبیان نماینده تهران در آغاز بررسی کلیات این طرح در اخطار قانون اساسی گفت: این طرح بار مالی دارد و نباید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت با تایید این موضوع ، آن را به رای مجلس گذاشت و نمایندگان نیز با از دستور کار خارج شدن این طرح موافقت کردند.
الهیار ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی درباره این طرح گفت: براساس این طرح یک سازمان مستقل برای مبارزه با جرائم اقتصادی کلان تشکیل می شود که موظف است به رییس جمهوری، قوه قضاییه و مجلس گزارش عملکرد خود را ارائه کند.

**پزشکیان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن واعظ موسوی را تسلیت گفت
در جلسه علنی امروز مجلس پزشکیان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن واعظ موسوی انزابی نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی و همچنین درگذشت پدر همسر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه را تسلیت گفت و برای آن دو مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.