طرح ایجاد نخستین مدرسه بارداری تا تولد

double-quot تهران - جارپرس - مبتکر طرح نخستین بازار کودکان و نخستین مدرسه بارداری می گوید که این موسسه طرح های زیادی در توسعه مهارت های زندگی طراحی و اجرا نموده که‌ مهترین آن طرح نخستین مدرسه بارداری تا تولد است.
کد خبر : 73670
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 10:18
طرح ایجاد نخستین مدرسه بارداری تا تولد

طاهر صالحیان به جارپرس گفت: موسسه شوق مادری طرح های زیادی در توسعه آموزش و مهارت های زندگی طراحی و اجرا نموده که‌ مهترین آن طرح نخستین مدرسه بارداری تا تولد است که خلا قبل از مهد را در کشور پر‌ کند چراکه قبل از مهد هیچ مرکز منسجم ملی برای آموزش نوزاد وجود ندارد.

وی ادامه داد: موسسه شوق مادری با طرح نخستین‌مدرسه بارداری تا تولد قرار است این خلا آموزشی را از ۴ماه قبل از بارداری تا ۳ سالگی کودک در قالب کلاس های روانشناسی ، تغذیه، مامایی، فن بیان، تخیل احساس و خلاقیت، و ورزش بارداری مورد آموزش قرار دهد تا بچه های خلاق تری را وارد جامعه کنیم.

صالحیان افزود: اغلب مادران تربیت‌فرزند را از دوسالگی شروع می کنند، درصورتی که شخصیت فرزند از قبل و حین بارداری شکل می گیرد؛ هر معلمی قبل از تعلیم آموزش می بیند چگونه‌ مادران ما بدون تعلیم به کودکان خود آموزش می دهند.

مبتکر طرح نخستین بازار کودکان و نخستین مدرسه بارداری در پایان اظهار داشت: اغلب چالش هایی که درشغل های متعدد در جامعه‌ مشاهده می کنیم عدم وجود مهارت های اخلاق حرفه ای در کسب کار بوده که قرار است در قالب بازار کودکان ، رفتار را در مشاغل به کودک بیاموزیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.