جلسه علنی آغاز شد:

طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت

double-quot تهران-جارپرس-گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.
کد خبر : 140575
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 9:52
طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش  جارپرس از ایرنا، نشست علنی امروز- یکشنبه ۲ اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۳ تن از نمایندگان آغاز شد.

قرار است در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی بررسی شود.

نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار،گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری وگزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

همچنین بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح نظام قانون گذاری تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار صحن علنی امروز قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.