طبقه‌بندی بازارهای بورس در سال جاری/ دامنه نوسان تغییر می‌کند

double-quot تهران - جارپرس - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از طبقه‌بندی بازارها در سال جاری خبر داد و گفت: دامنه نوسان طبق طبقه‌بندی تغییر خواهد کرد.
کد خبر : 125544
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1402 - 13:45
طبقه‌بندی بازارهای بورس در سال جاری/ دامنه نوسان تغییر می‌کند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مجید عشقی با بیان اینکه طبقه‌بندی بازارهای بورس طبق برنامه پیش می‌رود، اظهار کرد: پس از آنکه موضوع طبقه‌بندی بازارهای بورس نهایی شود، دامنه نوسان متناسب با طبقه‌بندی بازار تغییر خواهد کرد.

وی به این سوال که طبقه‌بندی بازارها چه زمانی انجام خواهد شد؟ پاسخ داد: زمان دقیق آن مشخص نیست زیرا هم به شرایط بازار و هم به طبقاتی که مصوب خواهد شد بستگی دارد، اما می‌توان گفت تا پایان سال این اقدام انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مجید عشقی پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به ساختار بازارهای بورس و فرابورس یک بحث کارشناسی در مورد طبقه‌بندی بازارها در حال انجام است. در حال حاضر بازارهای اول و دوم اختلاف معناداری با هم ندارند. به نظر می‌رسد به یک تجدید ساختاری در طبقه‌بندی بازارهای بورس و فرابورس نیاز است. پیشنهاد همکاران در بورس و فرابورس این بود که اعمال تغییرات دامنه نوسان در مرحله بعد را همزمان با تغییرات طبقه‌بندی بازارها انجام دهیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.