طارمی: مسابقات کافا بار فنی ندارد

double-quot تهران - جارپرس - مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید که این تیم مجبور به شرکت در بازی‌های کافا است اما این مسابقات کمک فنی به تیم ملی نخواهد کرد.
کد خبر : 124990
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 17:36
طارمی: مسابقات کافا بار فنی ندارد

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز(یک‌شنبه) این تیم اظهار کرد: باید در بازی‌های کافا شرکت می‌کردیم اما فکر می‌کنم کمک خاصی به ما کمک نکند. بحث امکانات فدراسیون نیست و باید انجام شود. وقتی موظف هستیم، نمی‌توانیم شرکت نکنیم. این بازی‌ها از نظر فنی به ما کمکی نخواهد کرد.

 

ببینید:

اظهارات مهدی طارمی علیه تورنمنت کافا

 

او درباره قرعه‌ جام ملت‌ها گفت: راحتی وجود ندارد و ما باید همه تیم‌ها را ببریم؛ فرقی نمی‌کند با یک تیم قوی بازی می‌کنیم یا سه تیم قوی. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و شرایط تا اردوی قبل خوب بوده است و باید دید این اردو چگونه پیش می‌رود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی کردن یا نکردن او و آزمون در بازی‌ها کافا عنوان کرد: هیچ فرقی بین من با سردار و بقیه بازیکنان وجود ندارد و این‌جا تیم ملی است و با هدف‌گذاری کادر فنی آشنا می‌شویم. کنار هم بودن در اردو کمک می‌کند که یکدیگر را بشناسیم و هماهنگ شویم. مسابقات کافا شاید از نظر فنی کمک خاصی نکند اما ما با ذهنیت مربیان آشنا می‌شویم و هماهنگ می‌شویم. همان‌طور که می‌دانید این بازی از نظر فنی کمک خاصی نمی‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.