ضرغامی: دانش و فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای مردم تبیین شود

double-quot

کرج-جارپرس-عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: فضای مجازی در کشور لازم است و کسی با این موضوع مخالف نیست، اما دانش و فرهنگ استفاده از آن باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر : 24819
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 12:28
ضرغامی: دانش و فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای مردم تبیین شود

به گزارش جارپرس از ایرنا، سید عزت الله ضرغامی روز یکشنبه در دوره آموزشی ‘فرصت ها و تهدید ها در فضای مجازی’ که در مرکز عالی آموزش امام خمینی(ره) مشکین دشت فردیس برگزار شد، افزود: اکنون نسل جوان از پدران و مادران خود باسوادتر است چرا که با فضای مجازی عجین شده و باید بپذیریم که فضای مجازی جزو ملزومات زندگی این نسل به شمار می آید.
وی ادامه داد: پیش از این فضای مجازی به عنوان یک رسانه مطرح بود درحالی که امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده است.
وی اظهار کرد: اگر پیام رسان ها با مشکل مواجه شوند اعتراض مردم را به همراه خواهد داشت از این رو باید سیاست های خود را در استفاده از فضای مجازی در کشور ساماندهی کنیم.
ضرغامی در ادامه با بیان اینکه اولویت بندی ها در فضای مجازی به انجام رسیده است، گفت: لازم است تدابیری که در دستور کار قرار گرفته به درستی اجرایی و به کاربران فضای مجازی انتقال داده شود تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.
عضو شورای عالی فضای مجازی بیان داشت: برخی به میزان بودجه حوزه های علمیه ایراد می گیرند و این ایرادات را در فضای مجازی منتشر می کنند؛ دریغ از اینکه دراین زمینه شفاف سازی شود و مردم را آگاه کنند.
ضرغامی با اشاره به راه اندازی شبکه های ضد انقلاب در فضای مجازی اظهار داشت: افزایش آگاهی و دانش مردم در مقابله با چنین تفکراتی تنها راه مقابله با آن هاست.
مراسم افتتاح دوره آموزشی ‘فرصت ها و تهدیدها در فضای مجازی’ امروز در سالن استاد شهید مطهری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس پیشین سازمان صدا و سیما و ۱۴۰ نفر از نمایندگان ولی فقیه از سراسر کشور آغاز شد و تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.