صرف چشیدن طعم فقر، ملاک صلاحیت نماینده مجلس نیست

double-quot تهران - جارپرس - دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: نماینده مجلس باید فسادگریز و فسادستیز باشد و صرف چشیدن طعم فقر، ملاک صلاحیت نیست؛ بلکه نماینده باید وضعیت مردم را درک کند.
کد خبر : 131029
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 9:41
صرف چشیدن طعم فقر، ملاک صلاحیت نماینده مجلس نیست

به گزارش جارپرس از ایسنا، صادق محصولی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره انتخابات مجلس، گفت: قطعا کسانی که مخالف حضو گسترده مردم هستند اگر نگوییم از سر جهل است در مسیر دشمن هستند. مشارکت مردم انقلاب را حفظ کرده است. مشارکت نکردن مردم خواست دشمن و توصیه او به ضدانقلاب است تا مشروعیت نظام زیر سوال برود.

وی اظهار کرد: جریان‌های داخلی هم صدای دشمن را منعکس می‌کنند و با تهدید و تشکیک در انتخابات درصدد آن هستند که مشارکت را به حداقل برسانند، اما ما مردم هوشمند و هوشیاری داریم و امید است در انتخابات با حضور گسترده خود نتیجه درخشانی را رقم بزنند.

محصولی گفت: جبهه پایداری به حضور گسترده مردم حساس و خواهان حضور آنان است. مشارکت یک تکلیف الهی است که انجام ندادنش را گناه می‌دانیم.

محصولی درباره خصوصیات یک نماینده باصلاحیت گفت: اگر نماینده‌ای روحیه لازم فسادگریزی و فسادستیزی نداشته باشد آنگاه در مواقع حساس دچار لغزش می‌شود. اگر کسی وابستگی داشته باشد، اگرچه شعار هم بدهد، اما نمی‌تواند با فساد مبارزه کند. در شرایط مساوی اگر شخصی طعم فقر را چشیده باشد، ارجحیت دارد اما صرفا طعم فقر چشیدن ملاک نیست بلکه نماینده مجلس باید وضعیت مردم را درک کند.

دبیرکل جبهه پایداری درباره دخالت نکردن سایر نهادها در روند انتخابات، گفت: دخالت نکردن قوا در انتخابات توصیه رهبری انقلاب و نص قانون است و باید از آن اطاعت کرد. دخالت نیروهای مسلح و نهادهای حاکمیتی هم در انتخابات تحت هر بهانه‌ای خلاف شرع است.

وی با اشاره به اقدامات مجلس فعلی در چهارسال گذشته، اظهار کرد: طرح مقابله با تحریم‌ها و طرح جوانی جمعیت اقدامات خوبی بود که در مجلس فعلی به سرانجام رسید اما در امر نظارت بر عملکرد نمایندگان، قطعا انتظارات ما بیش از این است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.