شورای حزب اراده ملت ایران در ۲۱ استان تشکیل شده است

double-quot
قزوین – جارپرس – رئیس امور استان های حزب اراده ملت ایران گفت: این حزب در ۲۱ استان شوراهای خود را تشکیل داده است.
کد خبر : 30012
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 4:09
شورای حزب اراده ملت ایران در ۲۱ استان تشکیل شده است

علی خلیلی پور عصر جمعه در نشست یک روزه بازرسان حزب اراده ملت در قزوین افزود: این به عنوان اولین حزب در شرایط فعلی کشور در مرامنامه خود جریان اقتصادی خود را معرفی و مشخص کرده است.
وی اضافه کرد: نحوه فعالیت این حزب، از پایین به بالا است و در جریان برگزاری مجمع عمومی به طور کامل از حالت انتصابی خارج شده و دبیران آن انتخاب خود اعضای هستند.
خلیلی پور ادامه داد: این حزب برنامه های اردویی مختلفی از سال گذشته تا به امروز داشته که نشست استراتژی آن در اسفندماه ۹۷ در تهران، اردوی دوروزه جوانان در فروردین ماه در یزد، اردوی تئوریک جوانان در خردادماه در تهران، نشست بررسی سند مطالبات زنان در تهران و اردوی تربیت مربیان حزبی در تهران از جمله آنها است و در تیرماه نیز اردوی حوادث طبیعی تشکیل خواهد شد و سپس چند اردوی دیگر از جمله در حوزه زنان پیگیری می شود.

وی گفت: حزب به عنوان جایگاه به هم پیوستگی، مانع از شکستن ما می شود و در نگاهی به تاریخ معاصر کشور می بینیم که مشکلات و فراز و نشیب های متعددی را تجربه کرده و این نشان می دهد کار حزبی در ایران انجام نشده است.
وی اضافه کرد: احزاب ایران در حال حاضر دوران کودکی و نوپایی خود را طی می کنند و راه طولانی تا رسیدن به اهداف دارند و به این دلیل است که از حضور نخبگان و اندیشمندان در انتخابات بی بهره مانده ایم.

وی گفت: این توهین به اندیشمندان و متفکران است که در این ۴۰ سال با وجود انسان های صاحب‌نظر و نخبه در کشور، مردم ما مجبورند بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند.
خلیلی پور با بیان اینکه همه این مسائل ناشی از بی توجهی به نقش احزاب و اهمیت آنها بوده است، خاطرنشان کرد: اگر توانایی حزبی باشد برنامه ارائه می شود و مردم هم دیگر نه به شخص بلکه به برنامه حزب توجه کرده و رای می دهند.

دبیر حزب اراده ملت ایران در قزوین نیز گفت: فلسفه برگزاری این کارگاه، بازآموزی اعضای بازرس حزب بود تا بتوانند به وظایف خود به نحو مطلوبی عمل کنند.
سید جمال خضری افزود: در کشور ما کار سیاسی کردن هزینه بر است و فعالان حزبی اصلاً در انتصابات مورد استفاده قرار نمی گیرند.
وی اضافه کرد: از وزارت کشور انتظار می رود هزینه کار سیاسی را پایین بیاورد تا نخبگان در امر سیاست و مدیریت ها امکان ورود پیدا کنند.
خضری ادامه داد: در شرایطی که بسیاری جوانان نخبه و اندیشمند در استان و کشور داریم، تصمیم گیری ها و مبنای گزینش ها در قزوین به صورت ملوک الطوایفی و قومی بوده و فرصت طلبانی که اعتقادی هم به اصلاح طلبی ندارند، در دستگاه ها منصوب شده اند.
دبیر حزب اراده ملت ایران افزود: متاسفانه با وجود نیروهای بومی دانشمند و متخصص در استانی به اهمیت و جایگاه قزوین، در انتصابات از افراد غیر بومی استفاده می شود و
اینکه عده ای در این دولت بدون سابقه سیاسی روشن توانستند به مناصبی برسند، به نوع رویکرد سیاسی دولت برمی گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.