شهیدی به نمایندگی از رئیس‌ جمهوری به خوزستان می رود

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رئیس جمهوری برای دیدار و گفت‌ و گو با خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز به استان خوزستان سفر می ‌کند.
کد خبر : 26970
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 8:26
شهیدی به نمایندگی از رئیس‌ جمهوری به خوزستان می رود

به گزارش جارپرس به نقل از بنیادشهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز یکشنبه پس از دیدار و گفت ‌و گو با خانواده شهدای حادثه تروریستی و جنایتکارانه اهواز، برنامه های مختلفی خواهد داشت.
وی همچنین به نمایندگی از رئیس جمهوری، در مراسم تشییع پیکر شهدای این حمله تروریستی حضور می‌ یابد.
بر اثر حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز تاکنون ۲۵ نفر شهید و ۶۰ نفر مجروح شدند و در میان شهدای حمله تروریستی اهواز تعدادی افراد غیر نظامی از جمله یک کودک نیز به چشم می‌ خورد که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن ۲۵ نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
همچنین رئیس جمهوری در پی حمله تروریستی صبح شنبه به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح، در تماسی تلفنی با وزیر کشور و استاندار خوزستان، در جریان تازه ترین گزارش ها درباره این اقدام تروریستی و روند شناسایی و رسیدگی به وضعیت مجروحان آن قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
همچنین حسن روحانی، رئیس جمهوری دستورات لازم را به وزارت اطلاعات برای بسیج همه امکانات دستگاه ها و نهادهای امنیتی و نظامی برای شناسایی سریع تروریست ها و سرشاخه های ارتباطی آنان و برخورد قاطع و عبرت آموز با مرتبطان این جنایت صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.